Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla autossa ilmastointi, pidättekö sitä koko ajan päällä?

Vierailija
09.07.2010 |

Itse pidän vain välillä, että hetkeksi tulee autoon viileämpää ja sitten taas sammutan. Bensan kulutus kasvaa, kun on koko ajan päällä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kahden autonkaupan omistaja

Sen verran usena autokauppiaan kanssa olen ollut tekemisissä, että sanoisinpa että asia on toiste päin :) Kamalaa paskaa yritetään myydä ja selittää viat asiaan kuuluviksi...

Tämä oli OT, tiedän, ei tarvitse tulla erikseen kertomaan.

Vierailija
42/50 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joskus kunnon auto niin ei tartte alvaariinsa autokauppiaiden kanssa olla tekemisissä.

Osuko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joskus kunnon auto niin ei tartte alvaariinsa autokauppiaiden kanssa olla tekemisissä.

Osuko?

Vierailija
44/50 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasit, eli jos on sellaset nollan kelit, laitan sen pois ja pelkän tuulilasiin menevän puhalluksen päälle. Jos on ilmastointi päällä lasit on huurussa kun lähtee ajamaan. Sitten kun auto lämpenee, saa laittaa taas ilmastoinnin, mutta alkuun pidän nuo tuulilasipuhallukset.

Vierailija
45/50 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastoiintilaitteen pitäisi kuivattaa sisätiloja, eikä kostuttaa. Siihenhän autojen kosteudenpoisto nimenomaan perustuu.

Vierailija
46/50 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee jos autossa melkein tuulee.

Vierailija
47/50 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän siksi ajaessa mahdollisimman tasaisella puhalluksella koko ajan ilmastointia päällä. Eli pidän.

Vaihtoehtona olisi toki pitää hetkittäin isommalla volyyymilla, mutta se taas vetää hartiat jumiin.

Näin talvella voisi toki joskus olla täysin ilman puhallustakin, mutta paljon autoilevana olen mielestäni ilmastointini ansainnut :-)

Vierailija
48/50 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä liittyi aiheeseen?

Ilmastoiintilaitteen pitäisi kuivattaa sisätiloja, eikä kostuttaa. Siihenhän autojen kosteudenpoisto nimenomaan perustuu.

Vierailija
49/50 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä liittyi aiheeseen?

Vierailija
50/50 |
08.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasit, eli jos on sellaset nollan kelit, laitan sen pois ja pelkän tuulilasiin menevän puhalluksen päälle. Jos on ilmastointi päällä lasit on huurussa kun lähtee ajamaan. Sitten kun auto lämpenee, saa laittaa taas ilmastoinnin, mutta alkuun pidän nuo tuulilasipuhallukset.

kuivattaa -ei höyryynnytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän