Te, joilla autossa ilmastointi, pidättekö sitä koko ajan päällä?
Itse pidän vain välillä, että hetkeksi tulee autoon viileämpää ja sitten taas sammutan. Bensan kulutus kasvaa, kun on koko ajan päällä.
Kommentit (50)
Osta joskus kunnon auto niin ei tartte alvaariinsa autokauppiaiden kanssa olla tekemisissä.
Osuko?
Osta joskus kunnon auto niin ei tartte alvaariinsa autokauppiaiden kanssa olla tekemisissä.
Osuko?
lasit, eli jos on sellaset nollan kelit, laitan sen pois ja pelkän tuulilasiin menevän puhalluksen päälle. Jos on ilmastointi päällä lasit on huurussa kun lähtee ajamaan. Sitten kun auto lämpenee, saa laittaa taas ilmastoinnin, mutta alkuun pidän nuo tuulilasipuhallukset.
Ilmastoiintilaitteen pitäisi kuivattaa sisätiloja, eikä kostuttaa. Siihenhän autojen kosteudenpoisto nimenomaan perustuu.
Mua häiritsee jos autossa melkein tuulee.
Pidän siksi ajaessa mahdollisimman tasaisella puhalluksella koko ajan ilmastointia päällä. Eli pidän.
Vaihtoehtona olisi toki pitää hetkittäin isommalla volyyymilla, mutta se taas vetää hartiat jumiin.
Näin talvella voisi toki joskus olla täysin ilman puhallustakin, mutta paljon autoilevana olen mielestäni ilmastointini ansainnut :-)
tämä liittyi aiheeseen?
Ilmastoiintilaitteen pitäisi kuivattaa sisätiloja, eikä kostuttaa. Siihenhän autojen kosteudenpoisto nimenomaan perustuu.
tämä liittyi aiheeseen?
lasit, eli jos on sellaset nollan kelit, laitan sen pois ja pelkän tuulilasiin menevän puhalluksen päälle. Jos on ilmastointi päällä lasit on huurussa kun lähtee ajamaan. Sitten kun auto lämpenee, saa laittaa taas ilmastoinnin, mutta alkuun pidän nuo tuulilasipuhallukset.
kuivattaa -ei höyryynnytä.