tisseistä:
olen imettänyt 3 lasta ja rinnat ovat kokoa A75. Ei ole tullut mieleenkään ottaa silikoneja sillä saan huomiota oman miehen lisäksi myös muilta miehiltä. Onneksi naama on sentään nätti ja iloinen luonne, se kyllä korvaa jopa tissittömyydenkin. useinhan ihmisillä on paita päällä ja on olemassa push up liivejä. Ihan turhaa koko silikonivouhkaus. Ihan täyslaudoille suosittelen 10kg lihomista.
Kommentit (4)
ottaa silikonit. Ensinnäkään, en halua lihoa 10 kg, koska nytkin jo ällöttää pari ylimääräistä kiloa. Toiseksi, vaikka haluaisin lihota, eivät 10 mene suoraan tisseihin. Kolmanneksi, push up liivit eivät paljoa "pullista" nahkapusseja.
kilot ekana vyötärölle, joten mulla ainakin sit tissien hinta olisi iso maha ja läski perse, ehkäpä reidetkin olisi jonossa ensin ja kenties käsivarret. Olisikin kiva olla läskimahainen lauta.
No mut anyways, mullakin pieneni imetyksen seurauksena b-kuppi a:han, mutta push up-liivejä myös pidän, joten voi käyttää kireitä paitoja ja mies sanoi, että jättää mut, jos otan silkkarit - pitää pienistä tisuista:) Ja eivätpä ainakaan roiku. Mitat 165/49.
Itse juuri tuo A75 ja kaksi lasta imettänyt. Noh, rinnat eivät ole pahempaa "vahinkoa" kärsineet mutta toisaalta olen aina ollut todella neuroottinen rintavarustuksen kanssa. En halua mitään kauhean isoja rintoja, yksi kuppikoko isompi olisi parempi, koska omaan (valitettavasti) aika leveän lantion ja reidet (ja painoindeksi 23) joten se vähän tasapainottaisi. Nyt tyydyn näihin ja odotan saavani joku päivä lottovoiton jotta voisin käydä plastiikkakirurgin juttusilla.