ihanaa!Kerrankin mä en palele!
Lähes ympäri vuoden jo sisälläkin palelen, mutta nyt saa nauttia kun ei kerrankin ole kylmä.Olen aika hoikka, joten ei tuota lämmittävää rasvakerrosta ole. mut eipä näillä ilmoilla tarvitse tuskaillakaan.Liian kuuma ei ole vielä ollut, varjoon pääsee jos tahtoo, tai pakkaa muksut autoon ja viilentyy järvessä.Vissyä kuluu, mutta pysyypä nestetasapaino kunnossa.Hattu päähän, aurinkolasit silmille, vaalea ohut vaatetus.Ilmainen etelän loma, en kyllä valita :)
Kommentit (6)
Palelen aina paitsi helteillä. Ja kun on hellettä, hikoilen, eli ei hyvä sekään.
Jotain vikaa jossain?
Palelen aina paitsi helteillä. Ja kun on hellettä, hikoilen, eli ei hyvä sekään. Jotain vikaa jossain?
Villasukkia käytän jatkuvasti, hanskat ja pipo kuuluu varustukseen vähintään +10 asteeseen. Mutta tällaisessa helteessä hiki vaan valuu.
PAlelu kuitenkin on paljon mukavampaa, kun vaatetta voi aina lisätä, vähennettävää ei juuri enää ole.
Bmi on normaalipainon alarajalla.
jos on +20 astetta, pitää minulla olla villasukat ja villatakki täällä kotona päällä, nyt pärjään ilman. Talvella hytisen jatkuvasti vaikka mitä laittaisin päälle.
Ja minusta palelu on paljon pahempaa kuin hikoaminen, hiki on vain hikeä mutta ainakin on lämmin. Sen sijaan palelu joka ei lopu millään on jotain aivan kamalaa, ei auta vaikka on kolme villapaitaa päällekkäin ja menen peiton alle. Mieluummin hellettä ja hikoilua kiitos.
Matala verenpaine ja olematon syke. Nyt on hyvä, kerrankin!!!
Normaalisti oma peruslämpö 35,6, verenpaine 96/62 -tienoilla ja aina kylmä ja vilu. Nyt on hyvä kun en edes hikoile =).
Ihanaa!
mulla on vähän sitä lämmittävää rasvakerrostakin, mutta mulla on aina kylmä, jos käy vähänkin tuulenvire. Siis ihan näin kesälläkin, jos lämpötila hikisesti yli +20 ja tuulee, niin mulla kylmä.
Mä tosissani nautin elämästäni silloin, kun ollaan jossain etelässä ja lämpötila +30 ja ilma seisoo. Ei ole kylmä. Nyt on kivaa, kun saa ihan kotosalla nauttia samasta tilanteesta.