Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustuksesta jotain tietävät! Verho-apua kaivataan!

Vierailija
09.07.2010 |

Ohessa on auntoni pohjapiirros. Ikkunaa on vain tuolla yhdellä seinällä. Kuvan oikeassa alalaidassa, keittiötä vastapäätä, on mulle sermein eristetty nurkka sänkyineen. Sermi poikkasee huoneen partsin ja mun ikkunan välistä. Keittiönpöytä on sitten tuon olohuoneen ikkunan alla. Aurinko paistaa illalla suoraan sisään, muuten ei.

Laitanko vain sälekaihtimet vai jotkut yhtenäiset verhot menemään koko seinän matkalta? Laitanko nipsuilla kiinni katonrajassa olevaan kiskoon, vai laitanko tankoverhot?

http://img203.imageshack.us/img203/5056/kmpp.jpg

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tiedä minkämalliset ikkunat sinulla on ja ylipäätään kuinka avara tai värikäs sisustus sulla on muuten...

Pieni asunto on, joten mä laittaisin kevyttä vaaleaa valoverhoa sinne verhokiskoon. Ei tule liian tunkkaista ja sopii useampaankin sisustukseen. Jos haluat tummentaa illalla 'makuuhuonetta', asenna huomaamattomampi valkoinen pimennysverho sen ikkunan yläpuolelle.

Mutta tosiaan, hankala sanoa tasan, mikä sopisi, kun ei ole nähnyt kämppää :)

Vierailija
2/3 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustus on vaaleaa, valkoista, aika minimalistista juuri pienten tilojen takia. Kiitos noista vinkeistä. Kannattaako verhon olla samanlainen koko seinän matkalta, vai näyttääkö tyhmältä jos on eri väriä tai materiaalia?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat olla erivärisiäkin. Esi olohuoneeseen voisi kuvitella kaksi valoverhoa (vaaleaa yksiväristä) molempiin reunoihin ja esim. oikean puoleisen verhon keralle kuviollista/värillistä valoverhoa (tai muutakin kevyttä materiaalia), mikä sopii muun sisustuksesi kanssa yhteen. Sen voi esim vetää sitten ikkunan eteen kun haluaa hämärämpää (mutta se ei kuitenkaan pimennä täysin tai tee synkkää).

Makkarin puolelle laittaisin sitä samaa vaaleaa valoverhoa (sen pimennysrulliksen kanssa, mikäli sellaiselle tarvetta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi