huh, pienet vauvat mustissa vaunuissa ja verhoiltu niin ettei varmasti ilma vaihdu!
Kamalaa,, minkä takia sysimustia vaunuja edes myydään. luulisi ainakin että helteellä on vaarallista pakata vauva niin ettei ilmaa pääse mistään. Pelkästään kuomun alla lämpötila on paljon korkeampi kuin ulkoilmassa vaikka kuvun etuosa olisikin avoin. miksi pakkaatte vauvan niin tukahduttavasti?
Kommentit (29)
ja uusissa vaunuissa on yleensä luukkuja joita voi sieltä kuvusta aukaista, että se ilma vaihtuu.
En minäkään ymmärrä niitä. En myöskään punakoita suomailaisia, jotka pukeutuvat mustaan.
Etkö tiennyt? musta ja punainen sopii hyvin yhteen.
voi helevati mitä ihimisiä taas!
Meillä on mustat vaunut ja pukeudun itse mustaan, mutta ensinnäkään vauvan kanssa emme helteillä käy missään :)
Ja kerta tässä näitä mielipiteitä ilmaistaan, niin kerrompa sitten itsekkin. Mä en ymmärrä värikkäitä vaunuja, esim. turkoosi, lime yms, siis hyi helevetti!! Miten joku kehtaa semmosia käyttää?? Sitten vielä nää mammat jotka on ku mitäki papukaijoja :D:D
itselläni on ihanat vihereät vaunut,
vaunut on, mutta jos vauva on paketoitu sinne jemmaan niin ettei saa happea niin ei voi olla hyväksi!
Mun tytöllä on emmaljungan musta/pun vaunut ja sisus on valkoinen. On pohjaluukkua ja takaluukkua ym. ei oo musta mitenkään liian kuumat;) Toki nukkuu vaunuissa pelkässä vaipassa ja varjossa!! Niin ja vaunuissa on vielä uv-suoja hyttysverkossa...
Mun tytöllä on emmaljungan musta/pun vaunut ja sisus on valkoinen. On pohjaluukkua ja takaluukkua ym. ei oo musta mitenkään liian kuumat;) Toki nukkuu vaunuissa pelkässä vaipassa ja varjossa!! Niin ja vaunuissa on vielä uv-suoja hyttysverkossa...
pinkkimustat em. ominaisuuksilla ja kalliit ja hienot ja kaikkee. Ja silti kuumat. Nukutin helteillä sisällä. Kestovaipoissa...
on mm. se ettei lapsi pala auringossa!! Meillä oli tummansiniset vaunut kun saatiin käytettynä, enpä viittiny ostaa uusia värin takia. Toki vaunut oli varjossa aina kuin mahdollista, nukkui vaipassa, oli vaikka mitä luukkua auki, mutta pakko oli se kuomun etuosa peittää, ettei vauva pala (välillä oli pakko myös kävellä auringossa jolloin auringon suunta vaihtelee) ja ettei vauva herää (raotteli silmiään ja jatkoi unia jos ei ollut mitään nähtävää). Tää useampi kesä sitten.
Ja kerta tässä näitä mielipiteitä ilmaistaan, niin kerrompa sitten itsekkin. Mä en ymmärrä värikkäitä vaunuja, esim. turkoosi, lime yms, siis hyi helevetti!! Miten joku kehtaa semmosia käyttää?? Sitten vielä nää mammat jotka on ku mitäki papukaijoja :D:D
HAHAHAHA!
t. papu kaia
Miten joku kehtaa semmosia käyttää?? Sitten vielä nää mammat jotka on ku mitäki papukaijoja :D:D
vaikka limen väriset rattaat onkin. Mulla on yleensä mustaa päällä. Tsori. =D
Mustassa btw näkyy kaikki siitepölyt ja muut vaaleat roiskeet liian helposti, pitää olla kokoajan pyyhkimässä niitä ettei näytä miltään kulkurilta..
jos saisin valita nyt uudelleen niin ostaisin kyllä vaaleat vaunut ja tutkisin tarkkaan että saa happireikiä auki helteellä.
voi helevati mitä ihimisiä taas!
Meillä on mustat vaunut ja pukeudun itse mustaan, mutta ensinnäkään vauvan kanssa emme helteillä käy missään :)
Mies valitis värin - sama sävy kuin talossamme ( :
Itse on koskaan pukeudu mustaan, koska se sopii vain harvoille suomalaisille.
itse suosin vaatetuksessa mustaa ja luonnonvärejä. En voi sietää riemunkirjavia värejä en sentään halua näyttää klovnilta. Vaalea tukka vaalea iho ja musta sopii oikein hyvin :)
mutta parhaiten selvyyden saa värianalyysissä.
Punaihoisen pitäisi välttää kaikkia "kovia" värejä:
musta, valkoinen ja puhtaan punainen.
Tekee kalvakan ja sairaannäköiseksi.
Musta, puhdas punainen ja valkoinen sopivat lähinnä espanjattarille, ranskattarille ja italonaisille.
Siis hyvin tummatukkaisille, -ihoisille ja -silmäisille (tiedättehän tyypin: melkein kuin viiksiä kasvaisi ylähuulessa). Harva suomalainen näyttää tuollaiselta.
sehän korostaa sitä punaisuutta :D
siis ulkoapain, mutta sisalta vaaleat. Meidan pikkuinen matkaa/nukkuu niissa helteella minimivaatetuksessa, ja kuomuun kiinnitan sellaisen "rei'itetyn, hengittavan vaalean puuvillapeiton pyykkipojalla. Kavellessa jatan siita aina sen puolen/kulman auki, joka on varjossa, ja vain siirtelen sita sen mukaan mista aurinko paistaa !
Nain vauva on varjossa, paksua peitekuomua ei tarvi ja ilma kulkee.
musta on hyvä kontrasti vaaleaa vasten kuulemma. Kai näitä värianalyyseja sitten on moneen junaan mutta itse ainakin blondina jatkan mustan käyttöä sopii oikein hyvin. Lilaan en koske hyi!
Minusta ttas ei sovi yhtään tummalle iholle musta väri. Hullu ajatuskin!
ja värianalyysissä mulle suositeltiin violettia. Niih.
En minäkään ymmärrä niitä. En myöskään punakoita suomailaisia, jotka pukeutuvat mustaan.