Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen kasvusta

Vierailija
09.07.2010 |

tyttöni täyttää tässä kuussa 10 v ja hänellä on jo pienet rinnan alut. Toinen alkoi kasvaa (kova "kupula ilmaantui") jo viime syksynä, toiseen vasta pari kuukautta sitten. Nyt paidan alta erottuu ja pienet "nysät". Itse hän oon innoissaan, mutta minua "harmittaa". Vai onko nykyän ihan tavallista, että rinnat alkavat kasvaa näinkin aikaisin? Tyttö on hoikka ja pitkä, tulee vanhempiinsa. Itselläni murrosikä alkoi paljon myöhemmin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttölasta?

Vierailija
2/5 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttää marraskuussa 11. Hänellä myös pienet rinnat. Tyttäreni on myös hoikka, mutta ei kovin pitkä 146 cm.

Itselläni on melko runsas povi, kuten äidillänikin. Kaipa tuo on perinnöllistä. Itse olen ollut kyllä tyytyväinen rintoihini.

Ymmärrän kyllä sinua. Itsekin mietin, että alkavatko kuukautisetkin tyttärelläni pian. Itselläni ne alkoiva 12v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut omassakaan lapsuudessani.

Vierailija
4/5 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. yks jolla oli kuudennella luokalla kuppikoko 65D, nykyisin 75F

Vierailija
5/5 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalin vaihtelun piikkiin menee. Samaan tapaan asia oli omanakin ala-asteaikanani. Mulla ja parilla muulla tytöllä samalta luokka-asteelta alkoi rinnat kasvaa 3. luokalla, kun taas toisaalta oli pari tirriäistä, jotka alkoivat kasvaa ja naisistua vasta reilusti yläasteen puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä