Luulen että Ristiinan poika oli siepattu
koska kyllähän itkun olisi kuullut 23h aikana lähimaastoon.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (32)
Jos ette ole huomanneet, niin nyt on kuuma. Eli lämpökamerassa kohteen ja ympäristön välinen ero on pieni. Lapsi on ehkä myös ryöminyt johonkin piiloon, ehkä jopa pelästynyt huutelevia, tuntemattomia etsijöitä.
Ja mitä itikan puremiin tulee, niin vietimme juuri viime viikonlopun mökillä. Minulla ja lapsella samantasoinen vaatetus, mutta minä sain monta kutiavaa paukamaa, lapsi ei yhtään.
Kyseistä metsää en tunne, mutta monissa metsissä on pieniä puroja, ehkä lapsi on juonut jostain sellaisesta.
Ja tuskin lapsi on KOKO aikaa itkenyt äänekkäästi, etenkään sitten kun on väsynyt. Ja metsässä äänet vaimenee yllättävän nopeasti.
2 vuotiaana sairaalaan hyttysten pistojen vuoksi,niin monta hyttysen pistoa mökillä että ei varmaan normi-ihoa näkynyt paukamien alta.
lasta laitettu lääkärintarkastukseen.
Hänhän oli ylittänyt mm. kapeahkon veden reunustaman kannaksen. Onhan hän voinut silloin juodakin.
kyllä 2v niitä osaa syödä.
Ja hyttysiä on aika vähän tällä hetkellä. Alkukesän lajit kuolivat jo.
ja todennut ettei tarvitse viedä sairaalaan.
että lapsi olisi äitinsä kanssa sairaalassa, tai ainakin sielää käynyt. medialla väärä tieto asista. Tosin en voi olla 100%varma tuon tiedon todenperäisyydestä
se voi olla, että varsinaista sairaalahoitoa ei kuitenkaan tarvittu. Uutisoiti on usein epätarkkaa.
meidänkään mökin pihalla ei ollut hyttysiä
olisiko mitään paikkaa jota ei olis itikat hakanneet. Ei ole totta joku siepannu, omaiset tai joku muu. Saivathan huomioo itselleen.
meidän poika aivan varmasti olisi ollut hiiren hiljaa ja itkeä tihrustanut hiljaksiin, tyttö olisi huutanut niin että varmasti olisi 600m päästä kuulunut sisälle asti että täällä olen.