Vauva on 1kk ikäinen ja nyt mulla on kauhea vauvakuume päällä!
Voi aaaargh!
Kolmas on kyllä vielä suunnitelmissa, mutta pitäis malttaa vielä odottaa.
Kommentit (15)
Päin vastoin kuin tossa 2 viestissä veikkaan että vauva on aivan ihana ja siksi niitä pitäisi heti saada lisää:)
Synnytys oli ihana, helpompi kuin esikoisen.
Tämä on vaan niin ihanaa, että haluan kokea taas kaiken.
-ap
sulla on ja nauttia vauvastasi. En ymmärrä tämmösii aloituksia.
et näet johtuuko hormoneista vai haluatk ihan oikeasti vielä yhden lapsen heti perään. Jos haluat ja olet palautunut hyvin, siitä vaan. Meidän lasten ikäeroksi tulee 1,5v ja olen oikein onnellinen :)2
Ehdit palautua. :) Mutta tiedän tunteen, meille tulee kakkonen 1v2kk ikäerolla. :)
Mä taas rakastin mun vauvaa niin kovin etten tosiaan halunnut hänelle sisarusta ihan heti kilpailemaan ajastani. Tulee vähän olo että ap ei nyt rakasta niinkään vauvaansa vaan ajatusta raskaudesta ja toisesta vauvasta. Vähän sama kuin mies on niin ihana että haluaa saada heti toisenkin? Odota nyt hyvä ihminen että vauva kasvaa pikkulapseksi ennen uutta vauvaa.
Esikoinen on vuos ja 1kk kun tämä toinen tulee ulos minä hetkenä hyvänsä
Mä taas rakastin mun vauvaa niin kovin etten tosiaan halunnut hänelle sisarusta ihan heti kilpailemaan ajastani. Tulee vähän olo että ap ei nyt rakasta niinkään vauvaansa vaan ajatusta raskaudesta ja toisesta vauvasta. Vähän sama kuin mies on niin ihana että haluaa saada heti toisenkin? Odota nyt hyvä ihminen että vauva kasvaa pikkulapseksi ennen uutta vauvaa.
Ihan todentotta rakastan esikoista niin että sydän pakahtuu, mutta kyllä silti halusin toisenkin vauvan. Olen aina halunnut useampaa lasta kuin yhden. Lisäksi hormonit tekee tepposia tuossa vaiheessa.
Ei sun lasten ikäero ole ainut oikea. ;)
t. 1v2kk ikäero
"Ei sun lasten ikäero ole ainut oikea. ;)"
On se :)!
Mä taas haluaisin kokea synnytyksen ja ne muutamat ekat viikot vauvan kanssa, mutta muuten ei ole vauvakuumetta. Esikoinen 2,5v ja vauva 6kk. Tää puolivuotias alkaa olla jo niin iso... ei todellakaan mikään vastasyntynyt.
Synnytys oli niin mahtava kokemus ja se kun sai sen uuden vauvan rinnalle, että sen haluaisin kokea vielä uudelleen ja vaikka heti! Muuten en ole ollenkaan varma haluaisinko enää lisää lapsia näiden kahden lisäksi...
Taitaa sun miehesi vain alistaa sua tai joku muu joukko. Yrität siis uskotella itsellesikin että haluat vauvan.
Ala elää hetkestä ja NAUTI SIITÄ, MITÄ ON, älä haikaile tulevaa.
Ehkä kyseessä ei ole vauvakuume, vaan haikeus siitä, ettei ole enää raskaana, ei ole sitä Odotusta, sitä isoa vatsaa, potkivaa pikkuotusta VATSASSA. Tottakai vauva on superihana ja se tekeekin sen tunteen, että näitä haluaa vielä lisää ja lisää. Minulla oli sama fiilis kolmannen ja neljännen vauvan synnyttyä, siksipä meille tuli neljäs, mutta neljännen jälkeen otettiin järki tunteiden edelle.
T. Neljän ihanaisen äiti
Oliko siinä vauvassa jotain vikaa?