Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tässä helteessä jaksaa siivota?

Vierailija
08.07.2010 |

Lattiat täynnä hiekkaa ja pölyä, mutta ajatuskin imuroimisesta tuskastuttaa...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykkikorit pursuaa, kaamee sotku, mutta kun hiki tulee vaikkei mitään tee *huokailee*

Vierailija
2/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksakaan! pika imuroinnilla ja vessan siivouksella meinasin pärjätä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä eroa siivoaminen siihen tekee? Onpahan muuta ajateltavaa kuin tuskailla paikallaan. Itse siivosin äsken, ja hiki tuli mutta kävin sit suihkussa.

Vierailija
4/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksaa vaikka raskaanakin olen. Kannattaa siivota varhain aamulla tai myöhään illalla.

Vierailija
5/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ois pakko... meille tulee ensi viikolla vieraita. Kämppä on niin järkyssä kunnossa että menisi pari päivää siivoukseen.

Vierailija
6/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksaa Hyvin jaksaa vaikka raskaanakin olen. Kannattaa siivota varhain aamulla tai myöhään illalla.

*kuuluu niuh niuh, av-mamman kruunun kiillotusta*

XD

Vierailija
7/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksaa Hyvin jaksaa vaikka raskaanakin olen. Kannattaa siivota varhain aamulla tai myöhään illalla.

*kuuluu niuh niuh, av-mamman kruunun kiillotusta* XD

Minä olen vaan tottunut aina tekemään enkä valittamaan : )

Vierailija
8/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D *edelleen kuuluu vaan niuh niuh ja kruunu se kiiltää kiiltää kiiltää*

(Lue oma viestisi rivien välistä: "En voi käsittää miksi joku ei jaksa siivota helteellä, koska minäkin jaksan vaikka olen raskaana. Ja jatkuu: niin, muut ne vaan valittaa, minä tyttö se TEEN...) :D

Vierailija
9/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan valitakaan!

Vierailija
10/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kotiin tulee siivooja ;) Ah, taas ihana puhdas koti tänään!

Vierailija
11/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin jo ihan pakko!

Vierailija
12/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenkin tunnetusti siivoushullu! pakko olla asunto siistinä aina ja ikuisesti!! :D

Vierailija
13/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut joka nurkkaa imuroida, kunhan ne tärkeimmät (keittiö, eteinen ym.) ja pidin pari huilitaukoa enkä kerralla imuroinut koko taloa.

Nurmikon leikkaaminen oli rankempaa, sieltäkin jätin vähäheinäisimmät puskien alukset tällä kertaa väliin. ;) Tulipahan silti hyvä mieli siitä, että sai tehtyä jotain.

Vierailija
14/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D *edelleen kuuluu vaan niuh niuh ja kruunu se kiiltää kiiltää kiiltää* (Lue oma viestisi rivien välistä: "En voi käsittää miksi joku ei jaksa siivota helteellä, koska minäkin jaksan vaikka olen raskaana. Ja jatkuu: niin, muut ne vaan valittaa, minä tyttö se TEEN...) :D

Ihan kuin sinulla olisi omantunnontuskia kun et itse taida jaksaa. Onhan noita naisia, jotka keksii kaiken maailman syitä, ettei tarvitsisi huolehtia kodin siisteydestä olipa sitten helle tai pakkanen, noita on nähty. Minusta sairaus tai vanhuus on ainoa syy, jos ei jaksa pitää kotiaan kunnossa.

Vierailija
15/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D *edelleen kuuluu vaan niuh niuh ja kruunu se kiiltää kiiltää kiiltää* (Lue oma viestisi rivien välistä: "En voi käsittää miksi joku ei jaksa siivota helteellä, koska minäkin jaksan vaikka olen raskaana. Ja jatkuu: niin, muut ne vaan valittaa, minä tyttö se TEEN...) :D

Ota itseäsi niskasta kiinni Ihan kuin sinulla olisi omantunnontuskia kun et itse taida jaksaa. Onhan noita naisia, jotka keksii kaiken maailman syitä, ettei tarvitsisi huolehtia kodin siisteydestä olipa sitten helle tai pakkanen, noita on nähty. Minusta sairaus tai vanhuus on ainoa syy, jos ei jaksa pitää kotiaan kunnossa.

"Kuka itsensä ylentää, alennetaan."

Vierailija
16/16 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuttele vaikka suihkupullolla itseäsi välillä. Sitten lopuks suihkuun. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi