Raskaustesti näytti eilen +, tänään -?
Onko muilla vastaavasta kokemusta? Menkat pitäisi alkaa kylläkin vasta su/ma joten ajoissa olen.
Kommentit (29)
testailijat muistaa sit kanssa, että edellisestä virtsaamiskerrasta on pitänyt kulua ainakin 3-4 tuntia, jotta hormonia olisi kerennyt muodostumaan virtsaan tarpeeksi. Eikä pissahätää saa "hoputtaa" juomalla urakalla nesteitä, jotta pääsis testaamaan.
Sitten kun ne kuukautiset ovat oikeasti myöhässä, niin hormoniakin erittyy sen verran reilusti, että plussat on selkeitä, eikä niitä tarvitse arpoa.. onko vai ei.
Testit on kalliita, jos useita omin rahoin ostaa.
siihen verrattuna, paljonko lapset maksaa. :)
Missäs se luki, että jos harkitsee vanhemmuutta, voi harjoitella heräämällä keskellä yötä polttelemaan viissatasia.
Mutta ap:n asiaan. Odota nyt muutama päivä ja testaa sitten uudelleen. Kyllä sä todennäköisesti olet raskaana.
Mulla näkyi plussa ekasta vasta kp 35/28 (neg vielä 32/28), tokasta sitten näkyi jo 25/28 (testasin, kun olin lähdössä ryyppäjäisiin)
ja mikä testi? Jos halpa prisman liuskatesti niin antavat vääriä plussia..
vääriä negoja kyllä.mutta ei plussia
joulukuussa joitakin päiviä ennen menkkojen oletettua alkua, koska olin lähdössä illalliselle ja pohdin, juonko punaviiniä vai en. En sitten juonut tuon haalean viivan takia. Ensi kuussa on laskettu aika...
Minulla ainakin haaleakin plussa on aina ollut plussa, eikä takana ole yhtään keskenmenoa, edes varhaista... Joten hyvinkin olet raskaana sinäkin...
Mulla on yksi lapsi ennestään (noin vuoden ikäinen) ja hänestä tein testin sinä päivänä kun menkat piti alkaa ja oli vahva plussa, yhtä vahva kuin se testiviivakin.
Olen viime kierrollakin tehnyt muutaman raskaustestin, koska menkat oli 3päivää myöhässä, enkä saanut edes noita haaleita viivoja, itseasiassa en ole ikinä saanut.
Voihan olla, että en ole raskaana, mutta olo on omituinen.. alavatsa vihloo/jomottaa keskeltä ja oikealta puolelta on superväsy (voi olla että hellekin tekee) ja vähän huono olo, toki sekin voi johtua tästä kuumuudesta.
Kun menkat ei vaan alkaneet, tein digitestin, johon tuli heti raskaana. Eli sullakin on vielä toivoa :)
kait sen merkkiviivan voi nähdä, jos suurennuslasilla katsoo, mutta väriä siinä ei kyllä oo.
Testi saattaa olla viallinen.
Raskaus on liian varhaisessa vaiheessa, että kannattaa testata.
Virtsassa oli liian vähän hormonia eli aamuvirtsasta kannattaa mitata.
Alkio oli vain hipaissut limakalvoa eli ei kiinnittynyt kunnolla eli et olisi siten raskaana.
Testaa vasta kuten oli määrä testata.