se tavallinen,peniksen mitta.
olen lukenut jokin verran tätä palstaa,tullu tulokseen minulla on pienet munat,vaivaudun kysyin suoraa vaimolta,vastaus ei olle tietoo toisista munista eikä ole kiinnostusta meillä on ihanat lapset ja avioliitto on hyvä mitä pitäis olla lisää?siinä kysymymys kaokille.
Kommentit (38)
Olenkohan tuppimuna? hölmönä olen munani mitannut
pituus ja pituus juuri tuo 15.5-16 ympärysmitta 14
kyllä vaimoni on ollut siihen tyytyväinen. Kyllähän
nää mulkun mittaukset ovat aivan turhia. Jos vaimo
on tyytyväinen niin mitä sitä mittailemaan, se on toiminut ja kelvannut yli 20v mitä turhia.
munaa ja olen niitä kyllä nähnyt ja tuntenutkin satoja. terkuin nainen 44vee.
Lukemat 12 ja 10 kirjasin, kun mies jatkuvasti painosti mittaamaan. Eipä tuolla ole minulle mitään merkitystä, mitkä ne ovat.
Lukemat 12 ja 10 kirjasin, kun mies jatkuvasti painosti mittaamaan. Eipä tuolla ole minulle mitään merkitystä, mitkä ne ovat.
Kirjasit minne? Huulipunalla peiliin?
Mun mitat on 14cm ja mitälie -paksu. Karvan alle keskimitan taitaa mennä. Ei ole monikaan nainen huomannut puuttuvaa senttiä (keskiverrokista seisokista)
Moi niinhän se menee jos osaa munaansa hyvin käyttää
niin seksikin on nautillista (mitäpä esileikit).
jossei muna ole yli 17cm niin kyllä se pieni on !!
T. 19,5cm
Ps. Itsehän olen kuullut monelta naiselta,koolla kuulemma on väliä
Tosi asia on se, että alle 25cm peniksellä ei naista pysty tyydyttämään
Se ettei nainen tyydyty kuin nyrkillä kertoo jotakin myös siitä naisesta....
Niin luola vastaa kun sinne huutaa.
jossei muna ole yli 17cm niin kyllä se pieni on !!
T. 19,5cm
Ps. Itsehän olen kuullut monelta naiselta,koolla kuulemma on väliä
Sehän tarkoittaa vaan sitä että kompensoit paskaa panotaitoasi sillä koolla. Siinä mielessä naiset ovat olleet oikeassa. Mulle naiset ovat sanoneet että olen paras pano mitä ovat saaneet ja soittelevat pitkän aikaa perään.
t: pienempi
ei tarkoita, että peniksesi olisi ihanteellisen kokoinen. Et voi väittää, että kaikki isomunaiset on paskoja panemaan. Jos väität, olet tyhmä.
Sehän tarkoittaa vaan sitä että kompensoit paskaa panotaitoasi sillä koolla. Siinä mielessä naiset ovat olleet oikeassa. Mulle naiset ovat sanoneet että olen paras pano mitä ovat saaneet ja soittelevat pitkän aikaa perään.t: pienempi
ei tarkoita, että peniksesi olisi ihanteellisen kokoinen. Et voi väittää, että kaikki isomunaiset on paskoja panemaan. Jos väität, olet tyhmä.
Sehän tarkoittaa vaan sitä että kompensoit paskaa panotaitoasi sillä koolla. Siinä mielessä naiset ovat olleet oikeassa. Mulle naiset ovat sanoneet että olen paras pano mitä ovat saaneet ja soittelevat pitkän aikaa perään.t: pienempi
Tässä nyt on kyse siitä, että naiset ovat kehuneet miehiään olipa penis sitten pitkä tai lyhyt. Jotkut naiset kokevat, että heidän pitää kehua miestä jollain tavoin, varsinkin jos seksi on ollut tyydyttävää. Kehumisella myös turvataan seksin saaminen jatkossakin.
Penikseni olisi ihanteellisen kokoinen? Enhän minä sellaista ole väittänyt. Enkä kyllä ole väittänyt kaikkia suurimunaisia surkeiksi panoiksikaan. Jopas sinä nyt et osaa lukea.
vaan sitä, että ovat saaneet todella surkeita panoja ennen sinua. Jos sinulla olisi vielä iso kulli, niin voisit olla paras pano, vaikka naiset olisivat saaneet aiemmin hyviä panoja.
Mulle naiset ovat sanoneet että olen paras pano mitä ovat saaneet ja soittelevat pitkän aikaa perään.
t: pienempi
Eihän siinä niin lukenut, että naisten mielestä koolla on väliä vain silloin, kun seksi on surkeaa. Vai onko paska panotaito joku isomunaisten erityisominaisuus? Oletko tehnyt jonkun tutkimuksen aiheesta? Ja kyllä. Sitähän sinä juuri tarkoitit. Kaikki isomunaiset kompensoivat paskaa panotaitoaan isolla munalla.
Ja yleistys se on siksi, koska et tunne heppua, jonka panotaitoja arvioit.
Penikseni olisi ihanteellisen kokoinen? Enhän minä sellaista ole väittänyt. Enkä kyllä ole väittänyt kaikkia suurimunaisia surkeiksi panoiksikaan. Jopas sinä nyt et osaa lukea.
mitä pitäis olla lisää?siinä kysymymys kaokille.
Kannattaisiko "kaokin" sijaan ehkä kysyä siltä vaimolta? Jos kaikki on ok, miksi ihmeessä täällä kyselet.
"34cm ja paksuutta 1.5 litran limupullon verran. Tällä on pärjättävä!"
Aivan varmaan, kun maailman suurin muna on saman kokoinen ja mies on tienannut rahaa ja mainetta melkoisesti. Taisi tulla kolmonen ykkösen sijaan :))
"jossei muna ole yli 17cm niin kyllä se pieni on !! T. 19,5cm Ps. Itsehän olen kuullut monelta naiselta,koolla kuulemma on väliä"
Omasta mielestä muna on pieni, jos se ei ole yli 20 cm. ja todellakin koolla on väliä.
T: 21 cm
mun mielestä erektiossa normaalimitta on n.16cm itselläni on esim 15,5cm erektiossa.