V*ttu mua ärsyttää tuo yks äiti tuolla Irc- galleriassa
en viitsi laittaa tähän nimimerkkiä, mutta...
olen sen touhuja nyt sanotaan vuodenpäivät seuraillu ja sen blogi kirjoitukset ei ole mitään muuta kun huomionhakemista, itsesääliä ja sen hehuttamista kuinka hyviähänen lapet on tai sitten päinvastoineli kuinka ne ei osaa yhtään mitään. Lsäksi tämä nainen vissiin luulee olevansa kovinkin kaunis kun pitää ottaa itsestään kuvia jos on ostanut uuden paidan taikka uudet kengät.
toisaaltamyös hieman ehkä säälittää tämä nainen sillä tuntuu että hänellä ei ole elämää irc-gallerian ulkopuolella kun kertoo kaikesta pikkuasioistakin mitä tekee niin sielä. Toisaalta myös säälittää pienet lapset kun äiti vaan vissiinkin istuu päivät pitkät koneella.
Lisäksi olen huomannut sellaisen asian että hän sanoo todella trkeästi ihmisille ja jopa halveksivast, mutta jos hänelle jotian sanoo on het kauhea show päällä!
Nimimerkkiä en tosiaan viitsi tähän laittaa, mutta varmasti moni tietää kenestä on kyse...
Kommentit (107)
mutta kun katsot sitä blogia niin siellä on yhteensä jotain 2000 kirjoitusta, ja kun ne uudet oli niin tylsiä niin aloin lukemaan alusta päin.
Herranjumala sentään teitä akkoja.
Kyllä kai jokainen ihminen tietää, että netissä asiat leviää ja kannattaa olla sen verran fiksu, et tei joka saatanan asiasta netissä kerro nimillä.
Ja mitä rikollista on nimimerkin linkittämisessä, kun se löytyy netistä muitakin reittejä pitkin?
Kyseinen nainen tarvitsee apua ja pahasti. On tarvinnu jo kauan. Kuitenkin sairastaa aspergeria ja kaksisuuntaista mielialahäiriötä.. tai tälläisen kuvan saa kun katsoo naisen yhteisöjä.
Neuvoisinkin, että te jotka näette kyseisen naisen blogin merkinnät lasten läpsimisestä, ruoatta jättämiset ja muun ylenpalttisen laiminlyömisen, ottaisitte kuvat teksteistä ja tekisitte niitten avulla lastensuojeluilmoituksen.
Tuo nainen ei tuota touhuaan lopeta, olen itsekkin sitä monta vuotta seurannut, vaikken mikään tuttava hänelle ole ollutkaan. Hänen touhuilut leviää kyllä koko hänen paikkakunnalleen. Milloin riehuu terveyskeskuksessa ja millon hyppii kaupassa seinille..
Kunpa ko. naisen tietokone menisi ikuisiksi ajoiksi rikki, saisi lapsetkin enemmän huomiota.
jo päällepäin että on saanut kärsiä äitinsä pahoinpitelystä!
Aivovaurion on saanut aikaan lapselle!
Ei taida paljon auttaa puheterapiat ym.
Tehkää nyt se ilmoitus lastensuojeluun te jotka äidin tunnette irl!
linkkasin Suville galleriassa tämän keskustelun,ei tykännyt leipää. Olette idiootteja!
Onko sulla oikeutta haukkua täällä ihmistä jota et tunne muuta kun kuvien ja blogien perusteella? Vaikka kyseinen henkilö joka on mikä on niin tekee mitä tekee, mikä sä olet sitä haukkumaan?
Tiesitkö että asianomainen pystyy tekemään rikosilmoituksen näistä haukkumis jutuista jos hän sattumalta näkeekin nämä keskustelut täällä.
Eipä itselläskää taida olla kaikki muumit laaksossa kun tänne tulet kirjoittelemaan ja kuka tyhmä nyt on irc-galsussa sehä o pissisten paikka.
Jos sua toisen kirjoitus noin häiritsee poistu sieltä, mutta aika lapsellista haukkua ihmistä jota et tunne henk kohtaisesti.
aika rikollista laittaa toisen nimellä linkki.
Näytätkö missä pykälässä lukee että linkitys on rikollista?? Se on täysin suojaamaton, kaikkien nähtävissä oleva sivu. Ei ole olemassa lainvastaisia HTML tagejä.
joudut kuseen joka ton teit
BUAHAHAHAHAHAH!!! Siitä vaan haastamaan. Haastehan menee sitten mun kotipaikan tuomioistuimen kautta, täällä meillä se on aika tyyristä hommaa tollainen, mutta varmaan sitä massia löytyy? :-p
t.äiti minäkin,en kaunis,mutta kelpaan itselleni
Joo, ok teillä voi nita ulkonäkökomplekseja ehkä olla, itse en ole kenenkään ulkonäköä tai mitään muutakaan fyysistä tai psyykkistä ominaisuutta kommentoinut kunhan lisäsin linkin koska se oli niin helposti saatavilla. Ihan oikeesti suojatkaa edes vähän teidän henk.koht. tietoja.
En, mutta nyt ei oo kyse muista, vaan mun ystävästä. Hän ei tietääkseni kirjoittele jonnekin vauva.fi-sivuille julkista paskaa.
Jos mun ystävä on sanonut sulle tuolla tavalla, niin ei se mun asia oo. Selvittäkää itse asianne.
mikä pissispalsta tämä on. Eikö teillä todella ole elämässä mitään muuta tekemistä kuin arvostella jostain ircistä (jossa itse roikutte kieli pitkällä) vierasta ihmistä?
Se ei ole normaalia ja tässäkin ketjussa olisi moni kyllä terapian tarpeessa.
Aikuinen ihminen osaa erottaa netin ja tosielämän toisistaan eikä missään nimessä ala heittämään lokaa kenenkään päälle nimimerkin takaa.
Millaisen äidinmallin tekin annatte lapsillenne.. voi huhhuh..
IHan näti tavallinen ihminen. Toivottavasti ei ahdistu tästä ketjusta, joka on kyllä harvinaisen ilkeämielinen. Kuin pahinta nettikiusaamista konsanaan.
Tosin teen nyt itsekin tyhmästi kun kommentoin tähän mitään ja pidän sillälailla ylhäällä ketjua. Tahdoin vain sanoa tuolle henkilölle, ettei ottaisi itseensä. Mutta onhan se niin, että netissä voi joutua vaikka minkä pilkan kohteeksi, harmillista mutta totta.
En, mutta nyt ei oo kyse muista, vaan mun ystävästä. Hän ei tietääkseni kirjoittele jonnekin vauva.fi-sivuille julkista paskaa.
Jos mun ystävä on sanonut sulle tuolla tavalla, niin ei se mun asia oo. Selvittäkää itse asianne.
Minulle hän ei ole sanonut mitään.
Myönnän toki että tässä ketjussa on monella mennyt todella överiksi haukkumiset ja muut mutta voiko tosiaan kuvitella itsestään kaunista puhetta jos itse haukkuu ties missä ja ketä.
Mutta jep, en puutu tähän keskusteluun tämän enempää.
mikä pissispalsta tämä on. Eikö teillä todella ole elämässä mitään muuta tekemistä kuin arvostella jostain ircistä (jossa itse roikutte kieli pitkällä) vierasta ihmistä? Se ei ole normaalia ja tässäkin ketjussa olisi moni kyllä terapian tarpeessa. Aikuinen ihminen osaa erottaa netin ja tosielämän toisistaan eikä missään nimessä ala heittämään lokaa kenenkään päälle nimimerkin takaa. Millaisen äidinmallin tekin annatte lapsillenne.. voi huhhuh..
hän ei selvästikään osaa erottaa nettielämää ja normaalia elämää toisistaan.. taikka sitten hänellä ei ole oikeassa elämässä ystäviä.
rupesin ihan mielenkiinnolla tuota ihmistä sitten vähän "tutkimaan" tuolla galleriassa ja selväksi tuli että hänen oma näkemys on se että kaikki on häntä vastaan ja kaikki mikä liittyy häneen niin menee ja pieleen- muilla ei ole mitään väliä.
Ja kuka ottaa kirjekuorestaan kuvan ja laittaa siitä kuvan blogiin?
tälle kyseiselle ihmiselle. Hänellä on tänään 25v synttärit! viimeset puoli vuotta jauhanut noista synttäreistä ja nyt sitten sinne ei edes ole tulossa kun pari hassua ihmistä. Sitä saa mitä tilaa!
Aspergerin oireyhtymä eli Aspergerin syndrooma (AS)[1] on autismin kirjoon kuuluva neurologinen poikkeavuus, joka aiheuttaa laadullisia poikkeavuuksia sosiaalisessa käyttäytymisessä ja ei-verbaalisessa kommunikaatiossa[2].
Vapaamuotoinen sosiaalinen yhdessäolo ei ole Asperger-henkilöillä yleensä yhtä keskeisessä asemassa kuin valtaväestöllä, vaan he viettävät aikaansa mieluiten omien harrastustensa ja mielenkiinnon kohteidensa parissa. Aspergerin syndroomalle tyypillistä vetäytymistä omiin oloihinsa ei kuitenkaan saisi sekoittaa introverttisyyteen. Aspergereidenkin keskuudesta löytyy pieni stereotyyppistä omiin oloihinsa vetäytyvää aspergeria sosiaalisempikin ihmisryhmä.
Aspergerin oireyhtymään liittyy yleensä poikkeuksellista aistiyliherkkyyttä[3], joka saattaa aiheuttaa huomattavia käytännön ongelmia[4][5]. Monilla diagnosoiduilla Asperger-ihmisillä on myös tarkkaavaisuus- ja ylivilkkaushäiriön oireita.
Aspergerin syndrooman tunnusmerkkien esiintyvyys ja voimakkuus ovat tapauskohtaisia. Aspergerin oireyhtymän tunnusmerkit ovat usein tilanteesta riippuen etuja tai haittoja. Esimerkiksi tarkoista aisteista on paljon iloa ja hyötyä, mutta ne voivat myös hankaloittaa elämää. Lisäksi aspergerit kehittyvät varsin usein itsenäisiksi ajattelijoiksi ja toimijoiksi, koska heiltä puuttuu valtaväestön taipumus omaksua automaattisesti enemmistön käyttäytymis- ja ajattelumalleja.
Koska aspergerien kommunikaatio tukeutuu lähes yksinomaan kielelliseen viestintään, rehellisyys on onnistuneen kommunikaation ehdoton edellytys. Aspergerit ovatkin tunnettuja siitä, että he noudattavat viestinnässään vahvaa pyrkimystä totuudellisuuteen ja viestinnän täsmällisyyteen. Kommunikaatio voi kuitenkin epäonnistua, jos puhekumppani ei kykene lukemaan aspergerin puhetta sellaisenaan, vaan rupeaa etsimään siitä oletettuja sosiaalisesti motivoituja piiloviestejä tai rupeaa tulkitsemaan puhetta aspergerin niukan tai ylikorostuneen ilme- ja elekielen valossa.
Aspergerin oireyhtymästä kärsivä saattaa olla sosiaalisesti yhtä "sokea" kuin täysin autistinen henkilökin.
AS-henkilöllä on usein ulkopuolisen näkökulma sosiaalisiin tilanteisiin. Hän tuntee usein kokevansa asiat hyvin objektiivisesti, eikä ymmärrä miksi toinen saattoi loukkaantua hänen huomautuksestaan.
Koska AS-henkilö ei aina havaitse muiden ihmisten sanatonta tunneviestintää, hän saattaa huomaamattaan loukata muita. Ihmiset saavat AS-henkilöistä usein itsekeskeisen tai/ja kylmän kuvan. Tosiasiassa Asperger-henkilön tunnereaktiot ovat yhtä vahvat tai jopa vahvemmat kuin neurologisesti tyypillisten (NT) ihmisten, heillä on vain enemmän vaikeuksia tuoda tunteitaan esillelähde?. Se, ettei AS-henkilö vaikuta tunteelliselta ja sympaattiselta, ei tarkoita sitä, etteikö hän sitä olisi.
Asperger-henkilöt joutuvat usein kokemaan kiusaamista ja syrjintää lapsena, teini-iässä sekä opiskelu- ja työpaikoilla. Jo työnsaanti voi olla vaikeaa sosiaalisten vaatimusten vuoksi, vaikka AS-henkilö olisi hankkinut alan koulutuksen jä hänellä olisi hyvätkin tutkintopaperit.
Onko sulla oikeutta haukkua täällä ihmistä jota et tunne muuta kun kuvien ja blogien perusteella? Vaikka kyseinen henkilö joka on mikä on niin tekee mitä tekee, mikä sä olet sitä haukkumaan? Tiesitkö että asianomainen pystyy tekemään rikosilmoituksen näistä haukkumis jutuista jos hän sattumalta näkeekin nämä keskustelut täällä. Eipä itselläskää taida olla kaikki muumit laaksossa kun tänne tulet kirjoittelemaan ja kuka tyhmä nyt on irc-galsussa sehä o pissisten paikka. Jos sua toisen kirjoitus noin häiritsee poistu sieltä, mutta aika lapsellista haukkua ihmistä jota et tunne henk kohtaisesti.. ja blah blah blaa en oikein osaa lukea...
tässä ketjussa loppupeleissä haukkunut. toistanut vaan ihmisen omia sanoja. ja ei oo vissiin eka kerta kun tää ihminen on jossain palstalla keskustelun aiheena. Ja tietty on yrittäny varmaan tehä ennenkin rikosilmotusta, mutta tuskimpa lähtee poliisi tutkimaan. kuten jo sanottu ei oo pahemmin haukuttu...
EI VITTU OOTTE SÄÄLITTÄVIÄ PASKOJA KU KIRJOTTELETTE ILMEISESTI TEILLE TUNTEMATTOMASTA IHIMISESTÄ TÄNNE PASKAA JA JAKSATTE IHIMETELLÄ MUITTEN ELÄMÄÄ NII HUOLELLA!!!!! MENKÄÄ ROSKIIN ONNETTOMAT!!!!!!
peesi
peesi
ketjun ja tekee jotakin. Koska tällaista ilkeämielistä panettelua ei kenenkään tarvitse kestää. Ketä te lie olettekaan, ketkä olette aloittaneet tämän ketjun ja haukutte tätä ihmistä, Hävetkää! Te olette kiusaajia. Juuri niitä samoja ilkeämielisiä tyyppejä joilta te toivotte omien lapsienne säästyvän. Pyytäkää tältä ihmiseltä anteeksi ja hävetkää! Kellään ei ole oikeus tällä tavalla panetella jotakin ihmistä ja ohjata tuntemattomia nettisurffaajia hänen valokuvansa luokse. Tätä mieltä olen minä! H ä v e t k ä ä.
"Keskiviikko 25.01.2006 14:40
... nälissäni olen odotellut sitä [miestä] saapuvaksi himaan aamusta lähtien...mutta ei! sen piti kaiken järjen mukaan olla himas jo klo.14mennessä (siis viimeistään sillo) ja äske ku sille soitin niin se oli vasta menossa kauppaan ostamaan sapuskaa jne....VITTU MIKÄ ASSHOLE! No kyllä minä sille saarnaan jahka se kotiin sieltä kohta (toivottavasti) saapuu...nälissäni kun olen! HYVÄ RUOKA PAREMPI MIELI!"
"Maanantai 16.01.2006 10:54 Heräsin äsken,väsyttää....
Huomenna täytyy herätä jo kahdeksan hujakoilla kun puoli kympiltä pitääpi olla työkkärissä (siellä on joku hiton Info-tilaisuus....eli siis työnhakuinfo) sekään ei todellakaa kiinnosta!!!! istua siellä nyt muutama tunti kuuntelemassa kun joku ihme hemmo puhuu paskaa ja kertoo kuinka ihmisen tulisi hakea töitä jne.
Ja juuri sen Info-tilaisuuden täytyy olla huomenna,kun olin ajatellut ottaa tänään kuppia murheisiini...niin eipä sitten otetaakaan.Voihan vittu sanon minä!"
"Annukka86 Keskiviikko 22.02.2006 00:38 SUKSI SINÄ HUORA VITTUUN!"