Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottava tilanne, pelottaa miehen puolesta!

Vierailija
07.07.2010 |

Meillä on rakennusprojekti kesken. Ollaan palkattu rakennusmies hommiin.

Mies oli sitä mieltä, että on joku huumehörhö. Tulee jatkuvasti 3 tuntia myöhässä ja lopettaa tunnin etuajassa.

Mies päätti ilmoittaa työmiehelle tänään, että ei tarvitse tulla enää. Sanoi minulle, että toivottavasti ei tule ongelmia kun kaveri on sen verran epävakaan oloinen.

Nyt miehen puhelimeen ei saa yhteyttä. Argh. Olen yrittänyt soittaa jo 1h30min. Akku on täynnä kyllä, oli yön laturissa.

Mulla ei ole autoa käytössä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kyl se vastaa kohta! ja ihan hölmöjä murehdit =D

Vierailija
2/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on jonkun homman ajaksi sulkenut puhelimensa, tai sitten on vain verkossa häikkää.

Kyllä se sieltä varmaan soittelee tai vastailee kunhan kykenee, koita olla murehtimatta ennen aikojaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitus vaan laukkaa tällaisissa tilanteissa.

Talossa ei ole katvealueita, en tajua miksi puhelimeen ei saada yhteyttä. Rasittavaa.

Jos lähden dösällä tsekkaamaan, pitää ottaa kolme lasta mukaan ja matka kestää yli tunnin.

Soittais nyt pian!

T: AP

Vierailija
4/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei aio maksaa könttää, koska mies ei ole pysynyt ehdoissa, vaan tunneista ja ettei tarvitse tulla enää tämän päivän jälkeen.

T: Ap

Vierailija
5/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei aio maksaa könttää, koska mies ei ole pysynyt ehdoissa, vaan tunneista ja ettei tarvitse tulla enää tämän päivän jälkeen.

Vierailija
6/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on ihan liikaa vapaa-aikaa...

Vierailija
7/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme alle viisivuotiasta, rakennusprojekti, yliopisto-opinnot. Puuhaa riittää kyllä, kiitos huolestumisestasi.

PS Miehellä kaikki ok, sisko kävi ohikulkumatkalla tsekkaamassa. Liittymänvihto käynnissä ja oli pätkässyt hetkeksi.

Vierailija
8/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli hörhö tai ei, niin mikä siin on kun kunnon raksamiehet on kiven alla. Minä jouduin irtisanomaan lopulta meidän hörhön, joka laskutti mm. siitä että odotti poran latautuvan. Istui siis laturin vieressä, kun oli itse unohtanut pitää toista laturia latauksessa. Tämä oli tosin pieni rikkomus hänen töissään, mutta tyhmää tuokin.

Vierailija
9/9 |
07.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä etenkään irtisanoa. Saattavat masentua tai raivostua. Sitten ampuvat kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi