Tapailu kun molemmilla ero vireillä
ja ollaan vielä samassa työpaikassa. Eli tapahtui klassinen, rakastuttiin työkaverin kanssa, heti erot vireille tahoillamme. Miten tapailitte tuon ajan kunnes ero molemmilla selvä?
Kommentit (14)
Minusta ihminen on vapaa seurustelemaan toisen kanssa, kun on päätetty erota. Kaikki muu on vain muotoseikkoja. Moni varmaan toivoo jonkinlaista "suruaikaa" tai muuta hienotunteisuutta, muttei se pettämistä ole. Joko ollaan tai ei olla.
Ai että nämä uusioperhekiemurat samassa työpaikassa ovat sitten kivoja. Nautin joka aloituksesta, onnea ja menestystä rakastuneille.
Eropäätöksen ja eron vireille panon jälkeen on vapaus tehdä mitä haluaa.
Itse ihastuin työkaveriin ja erosin. Työkaveri oli vapaa. Tapailtiin salaa. Työkaverit sai tietää kun itse kerrottiin vuoden kuluttua. Silloin miesystäväni oli jo irtisanoutunut. Läheisilleni kyllä kerroin heti erouutisen ja että minulla on uusi mies.
Ei vit😂😂😂😂😂
Pääsis jo pois täältä.
Nämä "ero vireillä" -suhteet on pahimmillaan kusetusta kummankin taholta. Ei ole eroa vireillä, joskus käynyt eroaminen mielessä, mutta ei muuta.
En tiedä, voit kysyä vinkkejä ex-vaimoltani. Uusi mies paljastui persaukiseksi, eukko sai mitä tilasi.
Vierailija kirjoitti:
Nämä "ero vireillä" -suhteet on pahimmillaan kusetusta kummankin taholta. Ei ole eroa vireillä, joskus käynyt eroaminen mielessä, mutta ei muuta.
Usein käy niin, että miehellä ei ainakaan ole mitään eroa vireillä.
Alkuun kun asumisjärjestelyjä ei oltu vielä saatu päätökseen (eli kun asuttiin vielä exien kanssa), niin vietimme viikonloppuja muualla (mökillä, hotelleissa jne.). Meillä ei ollut kyllä lapsia vielä kuvioissa silloin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, voit kysyä vinkkejä ex-vaimoltani. Uusi mies paljastui persaukiseksi, eukko sai mitä tilasi.
Meidän tapauksessa näin ei ole 😃
Eli petitte kumppaneitanne ja jäitte kiinni?
Tuhoon tuomittu suhde. Jos suhde alkaa ennen kuin on päästy aikaisemmista yli ja käyty lävitse, niin se seuraava kaatuu noin 6-24kk jälkeen.
Onnea vaan :)
Vierailija kirjoitti:
Tuhoon tuomittu suhde. Jos suhde alkaa ennen kuin on päästy aikaisemmista yli ja käyty lävitse, niin se seuraava kaatuu noin 6-24kk jälkeen.
Olen vastaaja nro 5. Yhdessä olen ollut rakkaani kanssa jo kuusi vuotta. Erotyö tuli tehtyä jo avioliiton aikana. Ero oli vain muodollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vastaaja nro 5. Yhdessä olen ollut rakkaani kanssa jo kuusi vuotta. Erotyö tuli tehtyä jo avioliiton aikana. Ero oli vain muodollisuus.
Se sun rakkaan tyttöystävä on varmasti samaa mieltä
No lyötte tietenkin hynttyyt yhteen ja uutta onnea rakentamaan! Lapsille esitellään uusi isä- ja äitipuoli ja sitten kaikki elävät onnellisina ihanaa, uutta elämää.