Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu kun molemmilla ero vireillä

Vierailija
27.02.2023 |

ja ollaan vielä samassa työpaikassa. Eli tapahtui klassinen, rakastuttiin työkaverin kanssa, heti erot vireille tahoillamme. Miten tapailitte tuon ajan kunnes ero molemmilla selvä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lyötte tietenkin hynttyyt yhteen ja uutta onnea rakentamaan! Lapsille esitellään uusi isä- ja äitipuoli ja sitten kaikki elävät onnellisina ihanaa, uutta elämää.

Vierailija
2/14 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihminen on vapaa seurustelemaan toisen kanssa, kun on päätetty erota. Kaikki muu on vain muotoseikkoja. Moni varmaan toivoo jonkinlaista "suruaikaa" tai muuta hienotunteisuutta, muttei se pettämistä ole. Joko ollaan tai ei olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että nämä uusioperhekiemurat samassa työpaikassa ovat sitten kivoja. Nautin joka aloituksesta, onnea ja menestystä rakastuneille.

Vierailija
4/14 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä trolli

Vierailija
5/14 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eropäätöksen ja eron vireille panon jälkeen on vapaus tehdä mitä haluaa.

Itse ihastuin työkaveriin ja erosin. Työkaveri oli vapaa. Tapailtiin salaa. Työkaverit sai tietää kun itse kerrottiin vuoden kuluttua. Silloin miesystäväni oli jo irtisanoutunut. Läheisilleni kyllä kerroin heti erouutisen ja että minulla on uusi mies.

Vierailija
6/14 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vit😂😂😂😂😂

Pääsis jo pois täältä.

Vierailija
7/14 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "ero vireillä" -suhteet on pahimmillaan kusetusta kummankin taholta. Ei ole eroa vireillä, joskus käynyt eroaminen mielessä, mutta ei muuta.

Vierailija
8/14 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, voit kysyä vinkkejä ex-vaimoltani. Uusi mies paljastui persaukiseksi, eukko sai mitä tilasi.

Vierailija
9/14 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä "ero vireillä" -suhteet on pahimmillaan kusetusta kummankin taholta. Ei ole eroa vireillä, joskus käynyt eroaminen mielessä, mutta ei muuta.

Usein käy niin, että miehellä ei ainakaan ole mitään eroa vireillä.

Vierailija
10/14 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun kun asumisjärjestelyjä ei oltu vielä saatu päätökseen (eli kun asuttiin vielä exien kanssa), niin vietimme viikonloppuja muualla (mökillä, hotelleissa jne.). Meillä ei ollut kyllä lapsia vielä kuvioissa silloin.

Vierailija
11/14 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, voit kysyä vinkkejä ex-vaimoltani. Uusi mies paljastui persaukiseksi, eukko sai mitä tilasi.

Meidän tapauksessa näin ei ole 😃

Vierailija
12/14 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli petitte kumppaneitanne ja jäitte kiinni?

Tuhoon tuomittu suhde. Jos suhde alkaa ennen kuin on päästy aikaisemmista yli ja käyty lävitse, niin se seuraava kaatuu noin 6-24kk jälkeen.

Onnea vaan :)

Vierailija
13/14 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhoon tuomittu suhde. Jos suhde alkaa ennen kuin on päästy aikaisemmista yli ja käyty lävitse, niin se seuraava kaatuu noin 6-24kk jälkeen.

Olen vastaaja nro 5. Yhdessä olen ollut rakkaani kanssa jo kuusi vuotta. Erotyö tuli tehtyä jo avioliiton aikana. Ero oli vain muodollisuus.

Vierailija
14/14 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vastaaja nro 5. Yhdessä olen ollut rakkaani kanssa jo kuusi vuotta. Erotyö tuli tehtyä jo avioliiton aikana. Ero oli vain muodollisuus.

Se sun rakkaan tyttöystävä on varmasti samaa mieltä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme