Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli alemmasta avauksesta mieleen, miten paheksuvia katseita sain

Vierailija
06.07.2010 |

osakseni kun olin hotellin yökerhossa hääseurueen kanssa jatkoilla vaikka olin viimeisilläni raskaana... olo oli kuin suuremmallakin rikollisella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyhmiä. Raskaus ei ole sairaus, joka sitoisi kotiin eikä baarissa tartte juoda. Nykyään ei edes polteta sisällä, joten miksei raskaana saisi olla kavereiden mukana baarissa?

Vierailija
2/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse kaksi päivää ennen laskettua aikaa(olin tooosi iso) täysillä jammaamassa työpaikan kesäjuhlien jatkoilla..kieltämättä juuri naiset katsoivat kiukkuisesti. Ehkä kateuttaan, koska möhömaha vei miesten huomion. Siis kaikki tuntemattomatkin hyvänäköiset miehet olivat niin huomaavaisia ja herttaisia, sellaista palvelua en olekkaan enää saanut. Ihankuin olisin ollut maskottina:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osakseni kun olin hotellin yökerhossa hääseurueen kanssa jatkoilla vaikka olin viimeisilläni raskaana... olo oli kuin suuremmallakin rikollisella.

Vierailija
4/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia et sulla oli hauskaa :) Oon kade koska itse oon raskaana niin väsynyt ja vatsaa kiristää niin epämukavasti en oon joutunut unohtamaan jammailut jo puolivälissä :)

Vierailija
5/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

join jopa olutta (alkoholitonta tai ykköstä) tuopista, enkä saanut yhtään paheksuvaa katsetta. Muistutatko mahdollisesti Mervi Tapolaa tai vastaavaa, josta oudot katseet?