Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä luovutan. Ei sitten synnytetä.

Vierailija
06.07.2010 |

Sulan pois. Hikoilen ja haisen pahalle. Ei tästä vaan tuu enään mitään. Luovutan. Tulkaa nyt joku hakemaan tää maha pois. :''((( Byääh.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi kamala tilanne, kaikki sympatiat siis sulle!

Pian pääset pakertamaan :)

Vierailija
2/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itsesääli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle.

Vierailija
4/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkintoa :) Mitä kauemmin vauva on mahassa, sen paremmin vauva selviytyy mahan ulkopuolella. Ei sinne kukaan ole jäänyt :)

Vierailija
5/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolin henkisesti kesällä 2006. Oli kuuma ja vauva viihtyi poikamiesboxissaan ruhtinaalliset 16 päivää yli lasketun ajan. Mä en ikinä enää halua olla viimeisillään raskaana kesällä. Mä en ikinä enää halua olla raskaana!

Vierailija
6/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hiukan enemmän näkemystä elämään.

T:3

Vierailija
7/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko jos menisit vähäksi aikaa suihkuun, jaksatko? Jos mies auttaisi suihkuun? Vanhemmat lapset voisivat leyhytellä sinua viuhkala/ lehdellä? Onko sinulla sarong tai joku muu sopiva kangas, johon voit kääriytyä, vaatteita ei tarvitse pitää kun on näin kuuma.

Ole sinnikäs, sinusta tulee erinomainen äiti! :)

Vierailija
8/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä jo selviytyisi hyvin. Lisäksi huolettaa vielä n. 4kg painoarvio ja nyt varsinkin kun jäätelöä menee kuin vettä. Masentaa muutenkin ja kokoajan kamala suklaanhimo. Pelottaa että tällä makean syönnillä tulee valtava jättiläinen joka repii mun paikat niin etten pääse kävelemään viikkoon.

Uskon että tämä kesä 2010 jää palavasti mieleen. "Ihanat" helteet vielä osui. Laskettu aika olisi huomenna, eli ei vielä edes yliajalla. Mutta ensimmäinen syntyi ennen laskettua aikaa ja niin tästäkin sanottiin..

Vierailija
9/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa menettänyt?

Katkeruus ei ole sama asia kuin perspektiivi.

T: Se sinua noloksi ja pelleksi sanonut

PS Viestiesi taso ei noussut tällä letkautuksella

Vierailija
11/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotusaika vaan on mukavampi, jos sen itsesäälin unohtaa.

Vierailija
12/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taatusti käynnistää synnytyksen kun eihän kukaan VOI mennä synnyttämään kaljalta haisevana...!

;)

Vierailija
13/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime kesän helteillä samassa tilanteessa, se oli KAUHEAA. Viimeiset kaksi viikkoa kirjaimellisesti valvoin yöt, nukuin hätinä pari tuntia vuorokaudessa. Huh. Raskas synnytys oli sen rääkin jälkeen silkka helpotus.

Koita jaksaa, vaikka tiedänkin että sinulla minuutit tuntuvat tunneilta. *hali*

Vierailija
14/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samassa tilanteessa ja tää on KAMALAA!!

Ja kyllä, voi sitä kamalampaakin olla ja varmasti kohtukuolema on kamalampi kokemus, mutta siksi, että joku toinen on kärsinyt joskus enemmän, en saisi nyt itse tuntea olevani täysin loppu?

Jos oloni on kamala voin sen myös sanoa olematta nolo.

Noloa on se, että "minä olen kestänyt enemmän, pidä sinä suusi kiinni" asenteella ollaan joka välissä huutamassa ja meuhkaamassa.

Vierailija
15/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa laskettuun aikaan ja olen kyllä aivan valmis synnyttämään. Koko ajan hiki valuu ja turvotuksen takia olo on kuin elefantilla. Verenpaineet myös reippaasti koholla. Ensi viikolla on onneksi aika äitiyspolille...

Vierailija
16/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä! Jos olisi silloin 2006 alkanut synnytys heinäkuussa, niin olisin varmaan ihan hammasta purren odottanut sinne elokuuhun. Sain kyllä silloinkin ihan loistavat säät ja kuumaa oli, mutta muistaakseni ihan kunnon helteet olivat heinäkuussa. Esikoisen kanssa ei sitä paitsi ollut mitään turvotusta eikä olo edes ollut mikään tukala. Toista se oli kuopuksen kanssa. Meni vielä yliaikaiseksi, vaikka maha oli iso, turvotusta löytyi ja olo tosi kaamea. Onneksi syntyi talvella! :) Tsemppiä oloon!

Vierailija
17/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi juuri sun ymmärtävän odottavan äidin huolen.

Ei vaan välttämättä aina pidä paikkaansa että lapsi on sitä terveempi mitä kauemmin on kohdussa. Yliaikaisuus on aina riskiraskaus, luin asiasta juuri. Sattuneesta syystä.

Vierailija
18/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tiedän niiin tunteesi... viime kesänä samoihin aikoihin viimeisilläni ja raskausmyrkytys eli turvotusta löyty vaikka muille jakaa ja olo oli 24 vuorokaudessa huono. ei auttanu mitkään poppaskonstit. onneks synnytys sitten käynnistettiin kun itkin etten oikeesti enä jaksa, mutta mulla nyt oli tuo rm eli vähän eri asia...

TSemppiä!

Vierailija
19/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuoli terve lapsi rattijuopon uhrina.

Yksi kohtukuolema sen rinnalla on aika pieni asia.

Vierailija
20/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin -05 helteet viimesillään ja edelleen ystäväni muistelevat, miten söin lopulta jääpaloja, jotta olo helpottuisi. :D

Myös jäädytetyt viinirypäleet ja palaste maissi (makea) oli herkkua. Ja ne sellaiset mehujäät, jotka kotona vasta pakastetaan.

Kyllä se jossain vaiheessa helpottaa, voin luvata. ;)