Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä luovutan. Ei sitten synnytetä.

Vierailija
06.07.2010 |

Sulan pois. Hikoilen ja haisen pahalle. Ei tästä vaan tuu enään mitään. Luovutan. Tulkaa nyt joku hakemaan tää maha pois. :''((( Byääh.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laskettuun aikaan vielä 16 päivää ja siihen lisäksi täällä on vielä 1v tyttö joka kyllä pitää touhukkaana vaik äiti ei millään jaksais juosta perässä.Ihan valmis olisin itekkin synnyttää jo nyt kiitos helteiden.

Vierailija
22/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taatusti käynnistää synnytyksen kun eihän kukaan VOI mennä synnyttämään kaljalta haisevana...!

;)

:DD Näin sitä kyllä pääsisi synnyttämään varmaan heti sen kaljan jälkeen :DD

En muuten oo edes tajunnut noita jääpaloja ja pakkasessa olleita viinirypäleitä! Pitääpä heti lähteä pakastamaan. Kiitos vinkistä ! :)

Kiitos myös muille. Lohduttava lukea että on tosiaan muitakin jotka olisivat jo kypsiä lähtemään...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens viikon pe laskettuaika. Muuten menee ihan ok mut öitä en vaa osaa nukkuu kunnolla.

Ja 1v4kk tyttö pitää mutkin vauhissa. Kyl toi masu on välil vähän hankala... :D

Mun pitää ajoissa mennä synnytysreissulle kun matkaa 450km.

Ja eka synnytys oli niin vauhikas että en olis ehtiny sairaalaan.

Vierailija
24/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää ajoissa mennä synnytysreissulle kun matkaa 450km.

Ja eka synnytys oli niin vauhikas että en olis ehtiny sairaalaan.

Meinaatko keretä? Vai lähdetkö etukäteen jonnekkin hotelliin? Oot varmaan Lapista? Saako sinne ambulanssiakaan jos hätä tulee? Minä kun luulin että tämä 80km on paljon!!!

Ap

Vierailija
25/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi en halua lannistaa, mutta tuli vaan mieleen. Sitten ei oo enää vaan hikinen vaan myös valuva ja maitoinen.

Vierailija
26/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnäriltä on kuulemma lähetetty joskus joku mamma kotiin shampanjaa juomaan, kun supistukset ovat lakanneet äkkiä, pitääköhän sun sitäkin kokeilla vielä jos on jo suppareita ollut? Isompaa määrää en kyllä suosittele nautiskelemaan!

Vierailija
27/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä keisarinleikkausta

Vierailija
28/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sitä voisi alkaa vaikka käymään kävelyllä.

Ja jos sitä tuo suihkussa käyminen alkaisi luonnistumaan kuin "normaalilta ihmiseltä", saisi pestyä jopa itse omat varpaat!

Vierailija
29/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lapistahan mä. Maanantaina aijon ajella Rovaniemelle ODOTTAMAAN. Oon varannu mökin 2-3km sairaalalta. Saahan sen ambulanssin mutta se että kauanko sen tulo ensin mun luo kestää ja sit viel se 450km. Mielummin meen ajoissa. Viimeksi olin potilashotellissa mutta nyt kesällä on varmaan mukavampi olla mökissä. Viime kerralla olin 2 viikkoa synnytysreissulla, ei ollu kiva. Ehti tulla koti-ikävä jo ennen synnytystä.

Mutta näin meillä. :D

Vierailija
30/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en oo ehtiny viel aatteleenkaan et synnytyksen jälkeen tosiaa HIKEÄ, VERTA, MAITOA!! Heh... Vallan ihanaa jos on tosiaan kunnon helteet. Saatan ottaa useamman viileän suihkun päivässä!!

Vierailija
31/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun kotiin pääsee nyt tää olo jälkivuotoineen ja pinkeine rintoineenkin on ainakin 100 x parempi kuin ennen synnytystä vaikka elohopea vielä noussut niistä päivistä.

Eli parempaa on odotettavissa, koettakaa siskot kestää!

T: Viikko sitten synnyttänyt

Vierailija
32/32 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hikoiluun auttaa TALKKI. Sitä vain iholle aamuin illoin, niin johan kohenee olo. :)

t. loppukesän 2003 helteillä viimeisillään raskaana ollut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi