Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa!!

Vierailija
06.07.2010 |

Kuinka pian km jälkeen voi tulla raskaaksi?? Minulla jo kolmas km takana päin ja kovasti toivoisin raskautta. Edellisestä km:stä on neljä viikkoa, eli vuoto alkoi 8.6. ja loppui noin viikko sen jälkeen. Nyt 2.7 kävin terveyskeskuslääkärin vastaanotolla alamahakipujen takia, ihan kuin kohtua olisi aristanut ja oli aikaisemmin vähän pahoinvointia ja rintoja aristi. Itse mietein alkanutta raskautta mutta lääkäri vain totesi että on kohtutulehdus. Sanoi ettei voi näin aikaisin tulla uudelleen raskaaksi. Sain kaksi eri lääkekuurta ja nyt pelon kanssa syön niitä jos olenki raskaana. Vatsakivut ovat ohi kuitenki.. Onko kellään kokemuksia joka voisi auttaa....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit olla raskaana.

Vierailija
2/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt testiä. Pitänee tehdä testi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli km tammikuussa, maaliskuussa ja touko-kesäkuunvaihteessa. Siis 2 vuotta sitten. Kyllähän raskaaksi voi tulla kun ekat menkat on ollu ja ovulaatio niiden jälkeen. Mulle sanoi lääkäri että uutta raskautta saa yrittää heti kun itselle tuntuu hyvältä. Onko tehty tutkimuksia mistä km:t johtuu? Kun on 3 takana vaikka alussakin keskeytyneitä kunnalle pääsee tutkimuksiin. Minä pääsin neuvolan kautta. Voimia.

Vierailija
4/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tutkimuksia tehty. Ajattelin mennä suoraan yksityiselle ja sitä kautta tutkituttaa.

Vierailija
5/5 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään ultrassa kohtu todettiin tyhjäksi. Mulle lääkäri sanoi ettei kuukautisia tarvii odottaa vaan voi heti alkaa yrittämään uutta raskautta.