Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlin syntymäpäivääni ihan yksin, mitä hyvää voisin syödä ja mitä kivaa tehdä?

Vierailija
06.07.2010 |

Nytpä sitten vietänkin synttäreitäni parin päivän päästä ihan itsekseni, ja ajattelin laittaa sen kunniaksi jotain oikein hyvää ruokaa.

Illalle olen varannut sipsipussin ja hyvän elokuvan, mutta mitä hyvää voisin päivällä syödä ja mitä kivaa tehdä? Koko päivä on vapaa joten aikaa riittää mutta rahaa ei ole paljoa joten en voi mihinkään kauneushoitoihin tms. mennä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tee kauneushoitoja kotona

Vierailija
2/14 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jotain ihanaa jalkasuolaa, kylpyvaahtoa ja kynsilakkaa. Hemmottele itseäsi: )))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungille ja vaikka johonkin kivaan paikkaa kahville tai aleen? Uimaan? Näyttelyyn? Johonkin terassille syömään hyvää salaattia ja lasi viiniä? Jumppaan? Pyöräilemään? Biitsille hyvän kirjan kanssa?

Vierailija
4/14 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohimedaljonkia tai kunnon pihvi. Tai sitten teet jotain ihanaa kermaista pastaa.

Vierailija
5/14 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kivoja ideoita, kiitos. Toki saa lisääkin laittaa. Pitääkin selvittää olisiko täällä jotain kivaa näyttelyä menossa, se voisi hyvin sopia minulle päivän ohjelmaan. Kaupungille en viitsi mennä syömään kun yksin se on vähän ankeaa, mieluummin laitan kotona jotain ja syön ihan rauhassa ja alennusmyynneissäkin olen jo ehtinyt pyöriä tarpeeksi.

T:ap

Vierailija
6/14 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy uimassa, tai lämmitä kotona sauna, jumppaa, venyttele, ota aurinkoa, lue kirjaa, käy lenkillä. Minä keksisin vaikka mitä, jos saisin olla koko päivän ihan yksin :).

Vierailija
7/14 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tuottaa sulle iloa!

Itse tekisin myöhemmin kotona jonkun todella hyvän salaatin (vaikka grillattua broileria, tuoreita viikunoita, revittyä mozzarellaa, paahdettuja pinjansiemeniä jne.) ja nauttisin sen viinin kera. Illalla joku ihana hömppäleffa kera jalkakylvyn ja viinilasin.

Nauti päivästäsi, ja oikein hyvää tulevaa syntymäpäivää!

Vierailija
8/14 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnistuisi minulta, kun olen sen verta sosiaalinen ihminen. Jos ihan tylsää tulee, kutsu ystävä jota et ole aikoihin nähnyt jakamaan tärkeä päivä kanssasi.

Vierailija
9/14 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimarannalle tai leffaan. Tai jonnekin lähistön nähtävyyttä tai tapahtumaa katsomaan. Käy torilla ostamassa tuoreita mansikoita. Osta tai lainaa kirjastosta luettavaa illaksi.

Onnea!

Vierailija
10/14 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja salaattivinkkisi on aivan loistava, taidanpa kokeilla sitä, jos en nyt synttärinä niin ehdottomasti jonain toisena päivänä

T:ap

mikä tuottaa sulle iloa!

Itse tekisin myöhemmin kotona jonkun todella hyvän salaatin (vaikka grillattua broileria, tuoreita viikunoita, revittyä mozzarellaa, paahdettuja pinjansiemeniä jne.) ja nauttisin sen viinin kera. Illalla joku ihana hömppäleffa kera jalkakylvyn ja viinilasin.

Nauti päivästäsi, ja oikein hyvää tulevaa syntymäpäivää!

Vierailija
11/14 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti saada viime kesänä viettää synttäripäivä yksin. Odotin innoissani päivää yksin mökillä, vuoden ainut päivän IHAN YKSIN!!! Ei työkavereita, ei kavereita, ei sukulaisia, ei edes omaa miestä ja lapsia, ei kanssamatkustajia metrossa, ei ketään!!!

Sitten yllätyksenä tulee sukulaisia useampi autollinen grillaamaan, voin sanoa etten itkenyt ilosta, onneksi niin luulivat, kun heitä halailin.

Onnea!

Vierailija
12/14 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ehkä spesiaalipäivänä mässyttäisi sipsiä, vaan esim. näin:

-aamulla rauhallinen aamiainen hyvän kahvin, sanomalehden ja esim. tuoreiden mehukkaiden hedelmien ja lämpimän croisantin turvin

-Harrastamaan jotain kivaa, esim. uimaan (jos olet pk-seutulainen, niin vaikka stadikalle, jossa voi samalla ottaa vähän aurinkoa) tai lenkille, jos siitä tykkäät

-Kauppojen kautta kotiin. Vaikka rahaa ei paljon olisikaan, joku pieni kiva ostos piristää. Osta itsellesi synttärilahjaksi vaikka kasvonaamio (maksaa 2 euroa kertapaketeissa ja valikoimaa löytyy), uusi kynsilakka (saa muutamalla eurolla minipulloja) ja jotain jalkakylpysuolaa. Lisäksi pullo hyvää viiniä tai kuoharia ja jokunen laadukas suklaakonvehti (esim. stockalta saa tiskiltä ihan kappaleittain mahtavia konvehteja)

-Illalla kotona teet jonkun hyvän ruokaisan salaatin tai muun ruuan, josta pidät ja jonka nautit viinin/kuoharin kera, tietysti hyvää musiikkia kuunnellen

-Loput viinistä/kuoharista voikin sitten tissutella jalka- ja kasvohoitoa tehden, naistenlehtiä selaillen, musiikkia kuunnellen ja/tai hyvää leffaa katsellen.

Aivan ihana luksuspäivä, eikä maksa paljon!

ps. Onnea ja onnellista syntymääpäivää!

Vierailija
13/14 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi korvata vaikka hyvällä taidenäyttelyllä, päivänäytöksellä elokuvissa tms. Mikä nyt sinua piristää.

Vierailija
14/14 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla makin nauttisin syntymapaivasta ihan yksin.

Ei tulisi tekemisesta pulaa.

Kivoja vinkkeja oletkin saanut.

Jos ma saisin viettaa synttarin yksin

-nukkuisin niin pitkaan kun nukuttaa

-kavisin aamulenkilla /makoilisin auringossa.. nauttisin hiljaisesta kodista

-lahtisin kaupungille (nayttelyihin, teatteriin, kauppoihin, kauneushoitolaan.. )

-Kavisin yksin syomassa jossain suosikkiravintolassa (mukaan seuraksi hyva kirja)

-kotona sit pullo cavaa ja joku hyva leffa/kirja

....

Kivaa on toki perheenkin kanssa ja kaikkia kovasti rakastan :-) , mutta olisi ihan luksusta viettaa paiva yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme