Ei taida meidän poitsulta huomennakaan vaatteet loppua...
Tein tänään pientä inventaariota pojan sisävaatekaapissa.
Löysin sieltä jonniimoisen pinkan me&i -vaatteita.
Laskin huvikseni ne. T-paitoja oli 32, pitkähihaisia 27 ja housuja 5.
Lisäksi tietysti muun merkkisiä moninkertaisesti suurempi kasa.
Ja tässä oli vasta ne tämänhetkiset hyllyssä olleet käyttövaatteet.
Kohta pitäisi inventoida pienemmän ipanan liian isot, liian pienet ja käyttövaatteet.
Niistä en taida uskaltaa edes laskea määriä...
Löytyykö täältä muita hamstereita?
Kehu tai kauhistele omaa varastoasi!
Kommentit (18)
ainakin helpotti kuulla, etten ole hirveä hamsteri. Vähän pienempi varasto kun onneksi on.
vain 5 housut mutta puseroita 60 ????
poika pitää paljon collegehousuja/verkkareita.
Housut eivät ole olleet me&i:lla se vahvin puoli.
t: ap
Te missasitte ap:n pointin =)))
Me & I vaatteiden määrästähän tässä oli kyse, ei mistään muusta =). "mulla onkin varaa ostaa 60 ylihintasita trikoopaitaa mun lapselle"...
Katsoin meidän 2-vuotiaan kaapin. T-paitoja 29 kpl, collegehuppareita ja neuletakkeja 18 kpl. Pitkähihaiset trikoopaidat olen laittanut kesäksi pois. Pitkiä housuja 30 paria, tämä siis farkkuja ja sammareita yms., collegehousut on niinikään laitettu kesäksi pois.
Me&I vaatteita meillä ei kyllä ole yhtäkään (eikä tule) jos tämä oli se pointti. Enimmäkseen nuo ovat Gymboree ja Gap -merkkisiä. Ja tuossa siis yhden lapsen vaatteet, määrän voi kertoa kolmella suunnilleen.
Mä luulin, että meillä on paljon vaatteita, mutta ei näköjään. Yksi meandi ohut pitkähihainen löytyy nyt käytettävien trikoopaitojen kohdalta.
Talveksi taas pakkaan pois t-paidat ja shortsit.
Ettei vaatekaappi olisi niin täynnä.
kesäksi trikoopaidat ja collegehousut pois kaapista...?
Ettei tuo vaatekaapin täysyys riippuisi enemmänkin jostain muusta? ;-)
Joo, mut sitä minä olin kai sanomassa, että meillä trikoopaidat kesällä tosi kovassa käytössä. Minussta kätevä, kun ei tarvitse lapsille laittaa niin aurinkovoiteita ja esim. ilmastoidussa autossakin on paljon mukavampi kulkea ohuella pitkähihaisella kuin t-paidalla. No, mut jokainen toki tavallaan. Meillä taas colleget yms. jää kesällä käyttämättä, se on ennemmin sitten t-paita tai trikoopaita ja jos on viileää ulkona, niin sitten vielä takki päälle, no joskus kyllä joku collegetakkikin on ok, jos ei kovin tuule.
ei ole tällä hetkellä yhtään vaatetta varastossa! Yleensä on ollut seuraavaa vaatekokoa odottamassa, mutta ei enää, kasvutahti on onneksi hidastunut ja ehtii hengähtääkin vaatevaraston uusimisten välillä.
Liian pieniä vaatteita on kyllä kassikaupalla, onneksi ne ovat pian lähdössä muutamalle sukulaiselle käyttöön. Ihanaa, kun saa lisää säilytystilaa, mutta eiköhän sinne ala kohta taas keräytyä uutta vaatevarastoa :)
Meidän lapsella on muuten n.20 pitkä- ja lyhythihaista paitaa yhteensä, housuja ja shortseja 10-15...
meillä kanssa vaatekaapit pursuilevat vaatteita molemmilla tytöillä erilaisia paitoja noin 100 kappaletta, housuja 50, hameita 30, pikkuhousuja 50, mekkoja 40, eli paljon löytyy mä vaan tykkään ostaa, pojalla joka on jo 16v löytyy sitten vähemmän kappalemäärää mutta kaikki onkin sitten merkkivaatteita mm LRG, karl kani yms
meillä kanssa vaatekaapit pursuilevat vaatteita molemmilla tytöillä erilaisia paitoja noin 100 kappaletta, housuja 50, hameita 30, pikkuhousuja 50, mekkoja 40, eli paljon löytyy mä vaan tykkään ostaa, pojalla joka on jo 16v löytyy sitten vähemmän kappalemäärää mutta kaikki onkin sitten merkkivaatteita mm LRG, karl kani yms
Miksi ostatte näin paljon lastenvaatetta? En moralisoi, vaan olen kiinnostunut, miten perustelette asiaa.
En kuule koskaan ole laskenut montako vaatetta mun pojalla on, enkä aio laskea.
niinkuin viestissä kerroin tykkään ostella vaatteita ei siihen muuta syytä ole, käyn viikonloppuisin shoppailemassa usein lasten kanssa yhdessä, lapsetkin siinä iässä että osaavat itse kertoa mitä haluavat , se on meidän harrastus
mekko, en kauheasti tykkää ja niitä on kaikilla.
Sen sijaan meillä on kaappi täynnä metsolaa, småfolkia, liandloa, maxomorraa ja jotain dunsiakin(alkaa vaan olla sama homma kuin meandi, kaikilta löytyy). Tykkään värikkäistä vaatteista enkä halua että jokaisella vastaantulijalla on samaa yllä...
Löytyy siis toki muitakin merkkejä.
Nike, Molo, Pop, IdaT, Uglyduck, Småfolk, Duns...
Eniten on juuri me&i:ta ja siksi huvikseen laskin ne.
t: ap
ainakin helpotti kuulla, etten ole hirveä hamsteri. Vähän pienempi varasto kun onneksi on.