Meillä lapset saavat monta jäätelöä viikossa näin
Kommentit (6)
mutta tehdään tuollaisiin tupperware mehujäämuotteihin mehujäitä, joita saavat sitten nuoleskella.
Omatekemään mansikka-mustikkamehuun tulee kuulemma parhaita mehujäitä. =)
poika, joka isältään kyseli, että saako hän huomenna jäätelön:)Tai siis toisaalta oli aivan ihanaa, että vielä löytyy niitä, joille kaikki ei tule kuin manulle illallinen, mutta tosiaan kyllä meilläkin kesä ja jäätelöt kuuluu yhteen ja aina niitä kaapissa on ja useimmiten saa ottaakin, kunhan luvan kysyy. Kiristellään sitten jonkun muun asian kanssa.
Mä tulen perheestä jossa ei tosiaan mitään jätskejä syöty, vaan lähinnä just tuollaisia itse tehtyjä mehujäitä - ja aina parempi jos ei edes niitä, vaan kiltti lapsi tyytyy esimerkiksi pakastemarjoihin.
Oma lapseni saa jäätelöä, kunhan kasvaa, niin paljon kuin haluaa. Mun lähipiirissä niillä lapsilla, joiden herkkujen syöntiä ei älyttömästi rajoiteta, on kaikkein tervein suhtautuminen ruokaan.
Mä tulen perheestä jossa ei tosiaan mitään jätskejä syöty, vaan lähinnä just tuollaisia itse tehtyjä mehujäitä - ja aina parempi jos ei edes niitä, vaan kiltti lapsi tyytyy esimerkiksi pakastemarjoihin. Oma lapseni saa jäätelöä, kunhan kasvaa, niin paljon kuin haluaa. Mun lähipiirissä niillä lapsilla, joiden herkkujen syöntiä ei älyttömästi rajoiteta, on kaikkein tervein suhtautuminen ruokaan.
maitoallergia ja miehellä on laktoosi-intoleranssi. Ne soija jäätelöt on hirveän makuisia ettei niitä viitsitä ostaa. Meillä kyllä herkutellaan useinkin muulla tavalla mutta jäätelöt ja muut maitotuotteet jää pois.
Ja en tiedä oliko tuo kritiikkiä meitä kohtaan, mutta oli pakko selventää.
3
ja jokainen syö sieltä just niin paljon kuin haluaa...