Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

meidän piha - miltähän se näyttäisi jos haluaisi 'varakkuutta' katsoa?

Vierailija
05.07.2010 |

Pihalla seisoo puurunkoinen, puuvuorinen pitkästä tavarasta thety omakotitalo ja autotalli. Tietä reunustaa erilaisista pensaista koostuva vapaasti kasvava pensasaita. Sisääntulotie on mursketta, mitään kiveyksiä ei ole koko pihalla. Raput ja terassi on puuta. Autotallin ulkopuolella näkyy kolme autoa, joista 2 on hinnaltaan noin 20-30 tuhatta euroa eli muutaman vuoden vanhoja käyttöautoja ja yksi on 'autonromu'. Lisäksi autotalliin nojailee muutamia polkupyöriä ja autokatoksessa on kolme pussia multaa, skeittilauta ja rullaluistimet sekä kaksi pussia pulloja odottamassa ties kuinka monetta viikkoa palauttamistaan. Autojen välistä näkyy rivi marja- ja ruusupuskia, joista osa on ihan siistejä ja osan juurella kasvaa epämääränen kasvusta hiirenvirnaa ja kärhoja. Tontin reunalla lakoaa 'rivi' vadelmia. Nurmikko on kasvanut yli ja lisäksi siinä rehottaa voikukkaa. Myös siinä sorastetulla sisäänajotiellä kasvaa voikukkaa ja pihasauniota.

Mä luulen, että meidän piha vaikuttaa aika keskverrolta. Siinä on palloja, jotka vaikuttaa "köyhilrä" ja paloja jotka vaikuttaa ihan hyvintoimeentulevilta. Osoitetta mä en kuitenkaan sano, sillä se paljastaisi kaiken.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla