Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haiseeko muiden rappukäytävissä pahalta?

Vierailija
05.07.2010 |

Meidän rappukäytävässäö on nyt helteellä alkanut haista pahalle, sellaiselle vähän kitkerälle. Mistäköhän se johtuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toi hemmetin idiootti naapurista polttaa sisällä koko ajan (ei ole parveketta sillä).

Ja tuuletuksesta sillä ei myöskään ole tietoakaan ja on sitten mukavaa ku se hirvee röökin ja lian ja vaikka minkä haju tulee meillekin kotiin ulko-ja välioven läpi :(

Vierailija
2/6 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää kun tulee vieraitakin. Jollekin tenulalle haisee koko rappu. Onneksi nyt lämpimillä tajuavat ilmeisesti pitää edes parvekkeen oven ja muut auki, joten ei tule suoraan rappuun se haju.

Saisikohan tuollaisesta valittaa taloyhtiöön, koska se on aivan kamala haju?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin säistä riippuisi.

ap

Vierailija
4/6 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös lutikoiden tulon kerrostaloon huomaa hajusta

Vierailija
5/6 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirveesti :( Ja sit jos useampi vieras on tulossa niin eteinen haisee kans kun useaan kertaan joutuu ovea avaamaan, ihan ku se lemu tulis meiltä..

Oon valittamistakin miettinyt mut täs on sellanen pieni ongelma et en oo tarkkaan paikantanut että mistä asunnosta se haju tulee,(monta asuntoa yhdessä kerroksessa) kun tosiaan haisee alhaalta ylös asti.

Vierailija
6/6 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkaan että omasta asunnostani tulee tunkkainen haju käytävään kun ilmat lämpenevät. Minun asunnossani ei ole parveketta, joten ilmanvaihto on huono. Olen kaupasta ostanut laventeli ym. hajustejuttuja jotka poistavat tunkkaisen hajun.

Se että siivoisin todella perusteellisesti ja usein tietty auttaisi ainakin vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän