Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebook ahdistaa, koska mulla ei ole yhtään kavereita

Vierailija
05.07.2010 |

Oikeastaan olen koko ikäni ollut tällainen ystävätön (olen nyt vähän alle 30). Koulussa, työpaikalla ja muualla mun on ollut kyllä melko helppo saada tuttavia ja kaverustua, mutta ei ystävystyä, niin että ne suhteet olisivat säilyneet. Aina kaikilla, joiden kanssa olen yrittänyt olla kaveri, on ollut valmiiksi kymmenen parempaa kaveria, niin että mun kanssa on oltu vaan silloin jos oon sattunut olemaan samassa tilassa. Mua ei ole koskaan pyydetty mukaan minnekään, olen sellainen kaverin kaveri.

Oma yhteydenpitolaiskuuskin on tietenkin yksi ystävystymistä vaikeuttava juttu, mutta myöskään muhun ei kukaan pidä yhteyttä.

Nyt kun pitkän vastustelun jälkeen päätin liittyä Facebookiin ihan vaan sen takia, että olisin tuosta ilmiöstä paremmin selvillä, asia on ruvennut ahdistamaan enemmän. Mulla on pienet lapset ja puuhaa riittää, mutta jollain tasolla olen kyllä yksinäinen, etenkin nyt kun parisuhdekin menee päin helvettiä :(

Mitähän konsteja olisi saada kavereita, jotka pysyy? Tuntuu, että aina tutustuu jossain paikassa kivoihin ihmisiin, mutta ei tarpeeksi, että niistä tulisi kavereita, joita nähään myös sen paikan ulkopuolella, ymmärrättekös.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä tapa tutustua lähemmin juuri sellaisiin ihmisiin, joita näkee vain tietyissä ympyröissä. FB:ssa sitä saa tietää heistä vähän muutakin ja voi ottaa "rennosti" yhteyttä ilman, että se vaikuttaa tunkeilulta.

Vierailija
2/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et olekkaan yksinäinen jos luulet niin, täällä sama ongelma. Se pahentaa jos miettii asiaa eli yksinäisyys kasvaa ja jos olet aina ollut sillä linjalla niin ei kovasti muutoksia voi tullakkaan, hyväksy miten asiat on, ei kaveri nyt niin pakollista ole yksin tulemme maailmaan samalla tavalla lähdemme, ole vahva ja loppujen lopukis kaveri voi olla oikeasti huonokin ja täyttä ongelmaa, voit ottaa 1 hyvän ystävän koska meillä jokaisella voi olla enintään 1-2- hyvä ystävä.liika on huonoksi. tämä on kohtalosi. Ja jos asiaa häiritse sinua jatkuvasti, sehän on jo stressaamista ja masentavaa. puhu netissä ihmisten kanssa tai alaa harrastamaan jotain tutustu yritä. onnea, muista et ole yksinäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unoha facebook täyttä P.... mihin tarvit virtuaalimaailman,,, ihmiseton seonneita huh huh fb sehän on lapsellista ja tyhmäät.. jos 6 miljoona ihmistä heittää itteeän kalliosta ei sun tarvi tehä samoin

Vierailija
4/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankalaa parisuhdetta myöten. Olen kiva kaveri mutten niin kiva että muhun olisi aihetta tutustua paremmin. Toisaalta, jo ehkä "paikkani oppineena", olen huono itsekin pitämään yhteyttä. Tai pyytämään kahville tai mitään. Tunnen olevani vähän liian outo lintu suurimmalle osalle. Miehellenikin.

Vierailija
5/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liittyisin Facebookiin niin tulisi varmaan ennätyslyhyt ystävälista. Mutta en usko että se minua kauheasti haittaisi. Eikä minulla itse asiassa ole mitään aikeita liittyäkään.