Hyvä ravintola Jyväskylässä, aikuiseen makuun? Ei tunnu löytyvän sopivaa sitten millään
Todella tylsiä ruokia kaikissa mitä olen tähän mennessä katsonut kuten esim. Pöllöwaarissa ja Torerossa, olisiko mitään muita hyviä ravintoloita? Kissanviiksissäkään ei ollut mitään erityisen houkuttelevaa.
Kerrankin kun päästäisiin syömään niin sitten ei löydetä ravintolaa
Kommentit (10)
ollut Vesilinnassa yhtään linturuokaa tarjolla, kummankin suosikkeja ovat kana, kalkkuna ja ankka joten olisi kiva jos ravintolasta löytyisi niitä
T:ap
vähän tasokkaampi ja tunnelmallisempi paikka kuin Rosso olisi hakusessa
Fransmannissa ainakin oli noita linturuokia, Figarossakin yksi, mutta vaikutti aika hyvälle.
Alba ei ehkä ole niin kivan tunnelmallinen, vaikkakin maisemat tosiaan sieltä ovat varmasti upeat
kaikille vastanneille. Fransmanni, Figaro ja Kissanviikset on nyt harkinnassa, kysyn vielä mieheltä mikä houkuttaa eniten. Eiköhän noista joku käy jotta päästään nauttimaan :)
Jos haluaa jotain erilaista kuin ketjuravintoloiden ruoka. Olemme kolunneet nuo muut Jyväskylän ravintolat läpi (vähän niitä on?) ja tuosta on tykätty. Rossossa, Fransmannissa ja muissa ketjuravintoloissa ei olla käyty, sitä samaahan saa joka puolelta Suomea.
Monissa ravintoloissa on tosiaan "tylsää" ruokaa. Erityisen yllättyneitä olimme Kissanviiksistä: minusta miljöö oli kalustuksesta lähtien jotenkin mauton. Ruokalista aika perus. Mutta silti sitä paikalliset usein suosittelee.
Erityisen yllättyneitä olimme Kissanviiksistä: minusta miljöö oli kalustuksesta lähtien jotenkin mauton. Ruokalista aika perus. Mutta silti sitä paikalliset usein suosittelee.
Itse olen entisiä jyväskyläläisiä, ja jo 80-luvulla Kissanviiksiä pidettiin jotenkin "hienona" paikkana. Itse en silloinkaan ymmärtänyt että miksi... Mutta ehkä se on juuri se, että se on Jyväskylän vanhimpia ravintoloita, ja ihmiset ovat jotenkin "tottuneet" siihen, sen enempää asiaa, ruokaa kuin puitteitakaan miettimättä?
Kävin siellä viime keväänä, ja minusta oli ihan hyvät ruoat ja viinit.