Miltähän tuntuis olla 28-vuotias mummoäiti?
Kommentit (9)
Olin juuri tuon ikäinen kun kolmas lapsemme syntyi, ja jotenkin tuntuu helpommalta nyt kunesikoisen synntymän aikaan kun olin 20, vaikka onhan 20v jo aika mummo!
ei muuta vaihtoehtoa. Olen riippuvainen muiden hyväksynnästä ja kerjään sitä masokistisesti koko ajan. Jos ei muuta, pyydän heitä lyömään itseäni lujempaa.
Onneks musta tulee mummo aikaisintaan 8v päästä jolloin olen 42-vuotias...toivottavasti ei silloinkaan sillä en toivo lapselleni teininiäitiyttä.
olen nyt paljon fiksumpi kuin 10 vuotta sitten. Osaan kasvattaa ja olla läsnä lapselleni aivan eri tavalla kuin olisin osannut nuorempana. Taloudellinen tilanteenikin on huomattavasti parempi.
Onneksi en koskaan sortunut teiniraskauteen :)
jostain brittinaisesta joka oli mummo 28-vuotiaana: oli saanut lapsensa 14-vuotiaanan, ja sama toistui tyttärensä kohdalla.
mä en sit lähteny tohon mukaan ollenkaan. Odotin vielä pari vuotta et oon varppina sit supermummoäiti.
Esikoisen 21-vuotiaana.
Olen paljon kypsempi, jaksavampi ja onnellisempi äiti tänään kuin reilut 10v. sitten. Siitä ajasta, kun esikoinen oli vauva, on muistona suurta epävarmuutta, pelkoa virheiden tekemisestä. Tänään uskallan ja osaan olla juuri sellainen äiti kuin minä olen ja haluan olla.
Mikä ihme on mummoäiti? Ja 28-vuotias mummoäiti? Kummia käsitteitä viljelette.
Esikoinen on tosin jo 8-vuotias, mutta eihän tässä lasten ikiä kysytty :) Ja kiitos, oikein hyvältä maittaa äitiys tässäKIN iässä! :)
aikuiseks ja ota selvää.