Mitähän päiväkodissa miettivä t pojasta, joka aina mustelmilla.
Selkä on aina täplikäs mustlmista, en tiedä itsekään miksi. Näyttää siltä että olisi ollut nyrkkeilysäkkinä. Muutenkin on aina ruhjeilla, vaikka ei ole normaalia villimpi, ehkä jopa varovaisempi..
Tänään vielä kaatui pyörällä niin että kaula on kuin olisi kuristettu. Pitäisiköhän pk:ssa ottaa puheeksi, etteivät epäile pahoinpitelyjä..
Kommentit (15)
kertoo parhaista ruhjeistaan. :) Olemme hoitajien kanssa jutelleetkin pojan liikkumisesta, että on kovasti touhukas ja menee pää edellä joka paikkaan, eli tietävät kyllä, mistä mustelmat tulevat. Enemmän lääkärissä saa selitellä mustelmia, koska he eivät tunne lasta ja tapojaan. Joka kerta niistä kysytään! :/
Enemmänkin rauhallinen, harkitsevainen ja pohdiskeleva. En edes tiedä, mistä mustelmat aina tulevat!
ap
Onko leukemian mahdollisuus tutkittu? Mahdollisesti lääkärit kyselevätkin juuri siksi, että miettivät tutkimusten tarpeellisuutta.
niin että kaula on täynnä mustelmia???
Meillä lapsilla aina ainakin jalat (joskus myös käsivarret ja kasvot) mustelmilla, täynnä naarmuja ja joskus isompiakin haavoja. Jokaisella ollut joskus musta silmä jne.
t. kolmen pojan äiti
huomiota erikoisissa paikoissa olevat mustelmat tai tietyn muotoiset jäljet. Sitä en nyt erittele mitä ovat. Mutta kyllä ne saattaa kiinnittää uomiota.
suuremmaksi osaksi päiväkodissa?
Siellä voi olla paljon tönimistä ym. lasten kesken. Jos päiväkodin työntekijät ei esim. vahdi tarpeeksi kunnolla.
Löin ja kuristin itse poikaani ja haluan salata sen ap
Löin ja kuristin itse poikaani ja haluan salata sen ap
jopas on taas juttuja.Toivottavasti provo:(
Kun kävin työpaikkalääkärilläni nopsaan. Pojalla oli polvet ja jalat mustelmilla. Lääkäri sanoi, että häntä surettaa nähdä lapsia. joilla ei ole yhtään mustelmaa, sillä liikkuva lapsi kokeilee rajojaan ja oppii. Ja saa siis myös mustelmia...Naislääkäri, 2 pojan äiti
Kun kävin työpaikkalääkärilläni nopsaan. Pojalla oli polvet ja jalat mustelmilla. Lääkäri sanoi, että häntä surettaa nähdä lapsia. joilla ei ole yhtään mustelmaa, sillä liikkuva lapsi kokeilee rajojaan ja oppii. Ja saa siis myös mustelmia...Naislääkäri, 2 pojan äiti
tottakai, jos ei mustelmia muuten tule ni kandee kuristaa ja hakata. Hyi helvetti nyt taas, mitkä pipit täällä taas liikkuu
missä mustelmat on. Harva pahoinpitelee polvija ja sääruä. Eiköhän pahoinpitelyt yleensä näy kehossa, käsivarsissa, kasvoissa? Mutta kyllä mustelmia tulee jos on fyysiseti aktiivinen. Ainakin mulle tulee, aina löytyy metsäreissujen ja retkeilyn jälkeen, yleensä jo puutarhahommissa, ainakin naarmuja.
Varsinkin jaloissa, kun mennä kaahottavat kesäisin.
On pojalla ollu selässäkin, kun on itsensä murjassut jonnekkin.
minulle on tullut lapsena kuulemma herkästi mustelmia mutta ne päiväkodissa kyllä huomasivat sen sillä itse sain niitä sieläkin. Ei tarvinnut kuin esim pukata jalka johonkin niin heti kamala mustelma.