Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aborttiaika ensi viikolla, miten siitä selviää?

Vierailija
03.07.2010 |

Olen menossa aborttiin ensi viikolla, päätös abortista on tehty yhdessä ja tiedän, että se on ainoa vaihtoehto. Silti välillä tuntuu, etten pysty sitä tekemään. En uskonut, että tällaisen päätöksen joutuisin joskus tekemään, mutta mieluummin elävä äiti jo olemassa olevilla lapsilla kun raskauden jatkaminen ja oma kuolemani…

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee elämässä ja niiden kanssa on vaan elettävä. Kyllä sinä siitä selviät, niin on muutkin selvinneet ennen sinua ja sun jälkeen.

Vierailija
2/39 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niitä jo maailmassa olevia lapsia!

Tunnen äidin, joka odotti viidettä lastaan ja joutui tekemään abortin akuutin syövän takia. Se oli kauhea paikka, kun olivat lapsirakkaita ja kristillinen vakaumus elämässä voimakas. Mutta pakko se vaan oli. Hoidot oli aloitettava välittömästi, jotta oli mitään mahdollisuuksia säilyä hengissä. Huonosta ennusteesta huolimatta tuo äiti elää edelleen ja siitä on aikaa 13 vuotta!

Vierailija
4/39 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eihän tuossa mitään valitsemista ole, jos oma elämäsi on pelissä. Turha antaa kenenkään syyllistää sinua asiasta. :) Monihan tähän ketjuun varmasti kirjoittaa ihan vain ilkeilläkseen ja satuttaakseen.

Vierailija
5/39 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuullut sterilisaatiosta? Ei tarvis nyt täällä itkeä!

Täynnä empatiaa ja myötätuntoa muita kohtaan... Elävä esimerkki siitä, että abortteja tehdään liian vähän.

Vierailija
6/39 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailla,

en osannut kieltä kovin hyvin ja jouduin käymään moneen kertaan sairalassa ennenkuin "lupa" aborttiin myönnettiin, näin he varmistivat todellisen abortti halukkuuden.

Itse toimenpide oli minulla helppo,

nukutuksessa, ei pahoinvointia, ei kipuja ja vuoto jälkeenpäin todella vähäistä.

Sairalassa minulla oli oma huone, henkilökunta alku jäykkyyden jälkeen ystävällistä.

(jäykkyys johtui siitä etten osannut heidän kieltään täydellisesti)

Voisin sanoa oman kokemukseni olleen positiivinen.

Heräämössä oli muita naisia jotka voivat pahoin ja itkivät, mietin etenkin itkeviä, että miksi he tekevät abortin jos eivät olleet siitä varmoja ja se oli vaikeaa.

Itse en kadu, vaikka muitakin vaihtoehtoja varmasti olisi ollut, jos niitä olisi haettu.

Vierailija
7/39 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/39 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta tulin raskaaksi.

ap

Vierailija
9/39 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta tulin raskaaksi. ap

Vierailija
10/39 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas ihan mahtava provo.

aina on naita "jos tulen raskaaksi niin kuolen, mutta tulin kuitenkin raskaaksi sterilisaatiosta, pillereista ja kondomista huolimatta" talla palstalla. en oikeasti usko etta nain typeraa porukkaa on olemassa.

Vierailija
11/39 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen miehelle vasektomia samoihin aikoihin. Kolme vuotta noista niin ystäväni oli raskaana.

Että ei se aina ole niin luotettava sterilisaatio/vasektomiakaan.

No johan olet sikiävää sorttia...

Siitä huolimatta tulin raskaaksi. ap

Vierailija
12/39 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on tehty sterilisaatio ja mun miehelle vasektomia, kuitenkin kaytettiin kondomia joka kerta, koska mulla on niin herkat limakalvot. ja nyt olen raskaana 16+5 !!!! aikamoinen yllatys oli..

Vierailija
13/39 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes sterilisaatio. Olen sen saanut itse karvaasti kokea, vaikka ei meillä ollutkaan sterilisaation syynä se, että raskaus olisi hengenvaarallinen, mutta lapsia ei haluttu enempää.

on taas ihan mahtava provo.

aina on naita "jos tulen raskaaksi niin kuolen, mutta tulin kuitenkin raskaaksi sterilisaatiosta, pillereista ja kondomista huolimatta" talla palstalla. en oikeasti usko etta nain typeraa porukkaa on olemassa.

Vierailija
14/39 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olemassa olevat lapset tarvitsevat äitiään. Ja pitäkää te muut munasolunhoivaaja-tekopyhät-teeskentelijät turpanne kiinni!

Aika parantaa, keskity lapsiisi!

Vierailija
15/39 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikeasti usko etta nain typeraa porukkaa on olemassa.

Ai sun mielestä se on älykkyydestä kiinni, jos tulee sterilisaatiosta huolimatta raskaaksi?

Sanoisin että omat älynlahjasi eivät liene kummoiset.

Vierailija
16/39 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
17/39 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun seuraava raskaus olisi luultavasti vienyt hengen. Stemppiä ap:lle!

Vierailija
18/39 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin abortin enkä ole päivääkään katunut. Oli yksi suurimmista helpotuksistani elämässä. Kun kyseisessä tilanteessa raskaus oli täysin mahdoton ajatus josta olisi koitunut ikävyyksiä loppuiäksi valitsin keskeytyksen. Sittemmin olen saanut toivotuns lapsen rakastamani miehen kanssa ja oikeaan aikaan. Raksuden keskeytyksessä kyseessä on alkueliö eikä ihminen. Alkueliä ei pysty elämään yksikseen. Asia on sinun ja miehesi - näillä muilla ei ole siihen nokankoputtamista. He eivät tunne sinun tilannettasi.

Vierailija
19/39 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on vauvan isä.

ap

Ettet vaan ois ap käyny vieraissa?!

ap

Vierailija
20/39 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mun mielestä täysin ok.

Huolehdi jatkossa ehkäisystä paremmin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi