Minusta on ihana olla minä! Haluatko kysyä jotakin? : )
Kommentit (34)
Joo, näin on todettu.
Tosin, nyt 34 iässsä alkaa kauneus olla katoavaista, mutta kyllä tästä vielä 10 vuodeksi riittää : )
Sisäistä kauneutta sitten loppuun asti : )
Täytyy kyllä toisaalta todeta, että elämä on kohdellut minua yltäkylläisen hyvästi.
että läheiset/tuttavat/ystävät haluavat sinun
a) myöntävän, että onnellisuutesi ja tyytyväisyytesi johtuu jostain ulkoisesta, yksittäisestä seikasta, siis muusta kuin sinusta ja omasta persoonasta ja asenteestasi
b) hakevat sinulta sääliä?
että läheiset/tuttavat/ystävät haluavat sinun a) myöntävän, että onnellisuutesi ja tyytyväisyytesi johtuu jostain ulkoisesta, yksittäisestä seikasta, siis muusta kuin sinusta ja omasta persoonasta ja asenteestasi b) hakevat sinulta sääliä?
Eikö sinua ylipäätään kiinnosta yhteiskunnalliset asiat? Etkö tunne niiden koskettavan elämääsi?
Ensimmäisen jälkeen ei ollut mitään muutosta kropassa, mutta kun sain kaksi seuraavaa yhdellä kertaa niin jo ilmestyi naarmuja
Riippuu mihin vertaa, mutta muutamiin verratessani sanoisin, että mieto ja pienillä mausteilla : )
En ole rikas, jos rahaa tarkoitat.
Mutta rakkaudessa olen kylpenyt koko elämäni.
Vanhempani ovat varakkaita ja aviomieheni tienaa sievoisesti... että ikinä en ole köyhyydestä kärsinyt vaikka tapoihini tietynlainen kitsastelu kuuluukin.
En ole uskossa, jos Jeesusta tarkoitat.
Uskon kyllä Jumalaan ja siihen, että "suurin niistä on rakkaus".
Olen musikaalinen ja vahvin ilmaisumuotoni on laulu.
Säestän tarvittaessa pianolla ja kitarakin on pölyttymässä makkarissa.
Otan sen käsittelyyn kunhan saan nykyisestä elämäntilanteestani itsekeskeisellän.
Eli wanna be skebisti ; )
menettänyt läheisiäsi? Ollut koulukiusattu? Kokenut vaikean synnytyksen?
Miten voit uskoa Jumalaan uskomatta Jeesukseen?
Koska sittenhän sinun pitäisi olla täysin synnitön, että kelpaisit?
Ja tuskin kukaan meistä on...
millaista rakkautta ap, tarkoitat?
Pyyteetöntä, kaikkia rakastavaa rakkauttako, vai pelkästään niitä koskevaa, jotka rakastavat sinua ja ovat lähipiiriäsi?
luulisin : )