Lue keskustelun säännöt.
Elounelmat heinäkuussa
03.07.2010 |
Mitäs muille elomammoille kuuluu :)
Täällä voidaan hyvin ja ihmettelen niitä lausahduksia mitä mulle on sanottu "Varo vaan kesähelteistä, sulla on kamalan tukalat oltavat". Siis mitä? Mulla on ollut hyvä olo. On käyty Wasalandiassa ja Ähtärissä ja mitään harkkarupistuksia eikä mitään ole ollut.
Paino on noussut nyt rv 34 n. 6-7kg. Hb noussut ilman rautaa. Ja vointi tosiaan hyvä :)
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun terkka vaihtui nyt sit rv 38. Toinen jäi kesälomalle. Sinänsä mielenkiinoista päästä toiselle ihmiselle, tuli erilaista tietoa kaikesta. Ensinnäkin hän huomautti, että sulla oli kohdunkaulaa jäljellä kaksi viikkoa sitten 1cm eikä 3cm kuten oon luullut. Ja kertoi, että yli tuskin tulee menemään. Ja nyt sit ärsyttääkin. Mä asennoiduin, että yli menee sen 2 viikkoa ja nyt oon ollut jo pari päivää eli neuvolasta saakka kuin tulisilla hiilillä, että koska tää vauva täältä nyt sit oikein tulee ulos. Ei ois sanonut mitään niin en odottelis niin paljoa.
Paino oli laskenut 400g ja sf 3cm. Sanoi kyllä, että hän on eri mittaaja ja laittoi eri asentoon, mutta ihan varmasti on sf mitta laskenut muutenkin vaikka toinen terkka sen mittaiskin.
Täällä kans haaveillaan vatsallaan nukkumisesta. Selällään en pysty makaan lattialla juur lainkaan, tulee hirveet selkäkivut. Kyljellään yritän tukea itseäni tyynyillä, mutta tyynyt pukkaa kuumeneen lämpöpattereiksi yön aikana. Tunnin välein heräilen.
Mullekin aamupahoinvointi on palannut takaisin, en oksenna, mutta paha olo on. Ja liitoskivut taas takaisin, ilkeen tuntuista.
Kaikille paljon tsemppiä synnytykseen!
Nauna, rv 38+5