Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britit ja omakotitalo...

Vierailija
03.07.2010 |

Miten noissa brittisarjoissa aina jokainen yksinhuoltajakin asuu omakotitalossa? Onko siellä niin kovat palkat, että on moiseen varaan vai onko omakotitalojen vuokrat niin edulliset?

Brittien tuntijat, selittäkää mulle!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienemmillä paikkakunnilla on rivareita tai paritaloja. Sama Irlannissa. Mun tuttu oli työtön, yksinäinen mies, kunnalta sai 3 h ja kerrostalo asunnon, kun oli poikamies. Perhe olis saanut rivarin. Toki isoissa kaupungeissa on kerrostalo slummeja, mutta ei todellakaan samassa määrin kuin Suomessa. Esim Dublinissa iso kerrostalolähiö (tai isoimmat talot) Ballymumissa on purettu. Ja monissa kerrostalo-asunnoissa on kaksikerroksisia huoneistoja:-)

Vierailija
2/5 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienemmillä paikkakunnilla on rivareita tai paritaloja. Sama Irlannissa. Mun tuttu oli työtön, yksinäinen mies, kunnalta sai 3 h ja kerrostalo asunnon, kun oli poikamies. Perhe olis saanut rivarin. Toki isoissa kaupungeissa on kerrostalo slummeja, mutta ei todellakaan samassa määrin kuin Suomessa. Esim Dublinissa iso kerrostalolähiö (tai isoimmat talot) Ballymumissa on purettu. Ja monissa kerrostalo-asunnoissa on kaksikerroksisia huoneistoja:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi silti, että kolmen huoneen asunto on melko kallis työttömälle sinkulle. Suomessahan harva työtön asuu kaksiota isommassa ja niissäkin on kovat hinnat.

Vierailija
4/5 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi silti, että kolmen huoneen asunto on melko kallis työttömälle sinkulle. Suomessahan harva työtön asuu kaksiota isommassa ja niissäkin on kovat hinnat.

Vierailija
5/5 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän ei tartte maksaa mitään. Asunnon kunnossa oli kyllä toivomisen varaa. Pieniä asuntoja on vähän, ja yleensä ihmiset asuu väjemmin. Esim mieheni tädit asui (asuu) yksin omissa taloissaan, 2-3 makuuhuonetta, ruokasalit yms, toinen lapseton leski ja toinen sinkku. Sinkulle oli ihan normaalia ostaa paritalon puolikas aikoinaan. Ite asiassa kun mietin, niin kaikki mun tutu Irlannissa tai Englannissa asuu rivareissa tai omakotitaloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi