Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuosien takainen suhde lähetti meiliä

Vierailija
03.07.2010 |

Pitkään mietin, vastaanko edes. Vastasin kuitenkin lyhyesti ja neutraalisti. Saapa huomata, keksiikö se kuitenkin taas jotain josta heittää vihjailuja entiseen. Näin on tähän asti tapahtunut joka kerta ja minä olen jättänyt vastaamisen siihen.

Mä olin silloin sinkku ja lapseton, sillä miehellä oli vaimo ja kaksi pientä lasta. Perinteistä "vaimo pihtaa" valitusta. Näin jälkeenpäin voisin sanoa montakin asiaa, joissa se mies olisi voinut katsoa peiliin. Mutta on nyt vissiin saanut seksiä, kun oli lapsikin heille tulossa. Ehkä siinä taas syy ottaa minuun yhteyttä ja muistella menneitä, jospa se vaimo ei loppuraskaudesta jaksa taas niin paljon antaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tuonut ilmi, että et kaipaa häntä elämääsi, kertonut vaikka mitä miletä olet hänen yhteydenotoistaan.

Rehellisesti sanottuna kuulostaa siltä, että haluat jollain tavoin pönkittää omaa erityisyyttäsi ja nähdä, ottaako mies vielä yhtettä. Kissa-hiiri-leikki varatun miehen kanssa jatkuu. Lapsellista.

Vierailija
2/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka takia voisit katsoa peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laitaaa kyseisen tyypin posteille suodatus. Tuskin sillä mikään muu kuin pillu on mielessä. Muakin vonkas yks tyyppi, josta en kuuteen vuoteen ollut kuullut mitään. Säälittävää.

Vierailija
4/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin suhteen ns. ystävinä. Olen moikannut miestä tämän jälkeen ja jonkun kerran on mies lähettänyt meiliä, kysynyt mitä kuuluu. Olen vastannut aina hyvin asiallisesti. En minä sitä paitsi ole mitään mieltä hänen yhteydenotoistaan, ellei ne mene asiattomiksi.

Olette kyllä varmaan oikeassa, ehkä olisi pitänyt jättää vastaamatta. Olen kyllä jättänyt vastaamatta aina kun miehen viesteissä on alkanut olla pienintäkään vihjailua. Itse en ole mieheen ottanut yhteyttä ensimmäisenä. Tuo mies on minulle ihan samantekevä.

ap

Vierailija
5/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas lähestyi kouluaikojen (ulkomaalainen) kirjekaveri Facebookin kautta. Kyseli innokkaasti kuulumisia, vaikka edellisestä yhteydenotosta oli yli kymmenen vuotta aikaa. No vastasin toki, kerroin perheen perustamisesta ja muusta pitkäaikaisesta ja sitten hieman lähitulevaisuuden kuvioista. Eipä ole sen jälkeen tytöstä (naisesta) mitään kuulunut. Tuli vaan mieleen, että lopahtiko kiinnostus kun olinkin "jo" varattu. Olisikohan reilusti yli kolmikymppinen peräkammarin poika ollut sitten parempi :-/

Vierailija
6/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä hänestä kirjoitat? Kerrot, ettei sinulla ole mitään mielipidettä hänestä vaikka ensimmäisessä viestissä kerrot, että hänellä olisi peiliin katselemista. Et halua miehestä mitään, mutta ehkäpä nautit hänen huomiostaan? Itse tekisin edelleen stopin kun kyseessä on entinen suhde ja varattu mies.

Mikä oli tämän viestiketjun aloituksn pointti?

Ihan kiinnostuneena kysyn.

t. 2

Vierailija
7/7 |
03.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällä hänestä kirjoitat? Kerrot, ettei sinulla ole mitään mielipidettä hänestä vaikka ensimmäisessä viestissä kerrot, että hänellä olisi peiliin katselemista. Et halua miehestä mitään, mutta ehkäpä nautit hänen huomiostaan? Itse tekisin edelleen stopin kun kyseessä on entinen suhde ja varattu mies.

Mikä oli tämän viestiketjun aloituksn pointti?

Ihan kiinnostuneena kysyn.

t. 2

En kirjoittanut, ettei minulla ole mielipidettä. Kirjoitin, etten ole mitään mieltä ellei viestit mene asiattomiksi. Silloin olen sitä mieltä, etten enää vastaa. Lisäksi kirjoitin, että mies on minulle samantekevä. Se on eri asia kuin ettei olisi mielipidettä.

Mielipiteeni näin jälkeenpäin on se, että miehellä olisi todellakin ollut peiliin katsomista silloin. Jos mm. tekee joka päivä ylitöitä ja jättää koko kodin- ja lastenhoidon vaimolle, voisi ehkä jo pystyä päättelemään, miksi vaimoa väsyttää iltaisin.

Ei tässä aloituksessa mitään sen kummempaa pointtia ollut, kunhan mietiskelen näitä vanhoja. Silloin, kuten edelleenkin, minulle oli/on aika lailla sama, miten muut ihmiset parisuhteessaan asiat ratkaisevat. En silloin kauheasti jaksanut kiinnostua niistä "vaimo pihtaa" -valituksista saatika syistä taustalla.

ap