Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stella-nukahtamislääkkeistä - tärkeää! Muilla tälläistä?

Vierailija
02.07.2010 |

Olen nyt joutunut käyttämään Stellaa miltei joka yö(puoli tablettia) 3-vuoron aiheuttamien nukahtamisvaikeuksien vuoksi.

Nyt minulla on alkanut olemaan pahoinvointia öisin, oksetusta ja ihme "kovuuttaa" ylävatsassa/ruokatorvessa. Voiko tämä johtua Stellasta. Sekä päivisin väsyttää varsin kohtuuttomasti.

Onko muilla tälläisiä kokemuksia? Entä miten voisi päästä ainakin jotenkin eroon nukahtamislääkkeistä. Niitä kuluu siis noin 10-15 kokanaista kuukaudessa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä teen kans 3-vuoroa ja on ollut vaikeaa nukkua. olen kuitenkin huomannut, että vaikka valvoisi pari yötä/päivää niin se uni kyllä tulee ennemmin tai myöhemmin.

mulla somnor ja imovane tekivät TOSI pahan olon, ei ikinä enää. mieluummin valvon pää selvänä.

Vierailija
2/5 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa jotenkin sappivaivalta.. Stella/ Stilnoct on mielestäni paras nukahtamislääkkeistä. Siitä ei jää kamalaa metallinmakua kuten Imovanesta. Väsyttävä vaikutus haíhtuu elle neljässä tunnissa. Olen käyttänyt stressin aiheuttamiin univaikeuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdettiin Opamoxiin

Vierailija
4/5 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä myös kolmivuoro

Vierailija
5/5 |
02.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella annostuksella lääkäri on tuon sinulle määrännyt. Meidän työpaikan lääkäri sanoi että joillakin tulee sivuvaikutuksia kun käyttää liian pientä annostusta. Ja jos annostuksen tuplaa, niin sivuvaikutukset häviää. Itselleni lääkäri on määrännyt 1/2 -1 tabl, joten sinullakin voisi olla ok myös 1 tabl. Noihinhan ei pitäisi jäädä koukkuun, mutta luulisi että jos jää niin väsyttämällä itsensä oikein kunnolla nukkuu sitten ilmankin. Kokeile pidemmän vapaan tai loman aikana, että päätät että tänään en nuku lainkaan ja yrität valvoa tosi pitkään. Mutta älä nuku aamulla puoleenpäivään jos nukahdatkin aamuyöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi