Olen kyllästynyt tappelemaan ulkonäköni kanssa, koko ajan tulee jotain
inhottavaa. Luomet, syylät, couperosa, tummat karmeat ihokarvat, kuivat hamppuiset hiukset, raskauden pilaama vartalo. Sitten vielä terveysongelmat päälle, mutta niitä en ala edes luettelemaan.
Tekisi mieli luovuttaa ja antaa itsensä muuttua vähitellen rumaksi naiseksi. Jotenkin en vaan vielä pysty.
Kommentit (5)
Ei sun tilanteessa ole paljon mitään erikoista. Kaikilla on luomia, syyliä useimmilla silloin tällöin, couperosaa voi alkaa esiintyä lähempänä kolmeakymppiä, jos ei oo aikaisemmin ollut. Ihokarvoja on joka eukolla, ts. tummahiuksisilla ne näkyy selkeämmin. Kampaaja auttaa kuiviin hamppuisiin hiuksiin tekemällä sulle sellaisen kampauksen, joka sopii sun hiuslaadulle. Harva se on joka raskauden jälkeen saa vartalonsa takaisin.
Tärkein ongelma on se, ettet hyväksy itseäsi sellaisena kuin olet. Varmasti oot ihana!
Tämä tuntuu vain niin rankalta siksikin, koska muutama vuosi sitten minulla ei ollut mitään näitä ongelmia. Olin kaunis nuori nainen. Nyt kolmenkympin kieppeillä, olen muuttunut niin paljon, että peiliin katsoessa itkettää. Kyllä varmaan jossain vaiheessa pitää hyväksyä tämä tilanne, mutta vielä en halua. Taistelen vastaan. ap
Syyliin auttaa apteekista ostettava lääke.Tummia ihokarvoja voi poistaa vahalla,sokeroinnilla tai valoimpulssilla.Nyt jo olevaa couperosaa ei saa enää pois mutta pystyt hillitsemään sen lisääntymistä hyvällä suojavoiteella ja välttämällä kylmää,kuumaa,alkoholia,mausteita,kahvia ja iho ärsytyksiä (painaminen,hinkkaaminen).Valitse puhdistustuotteeksi maitomainen putsari joka vaan vanulapulla pyyhitään kevyesti ja päälle hyvä herkän ihon kasvovesi.Ella Bachella on myynnissä hyvä couperosa voide,hillitsee couperon pahenemista.Kuorinnaksi valitse entsymaattinen kuorinta (unohda raekuorinnat,pahentavat vaan) jossa kuoriminen tapahtuu kemiallisesti ja on näin ollen hellävaraisin ihollesi.
Kuivat hiukset saa kuriin hyvällä hoitosuihkeella.Vartalon saa kuosiin treenaamalla.
Lista niistä asioista, mitä pitää välttää, on aika masentava, mutta mitäpä ei tekisi kauneuden eteen :) Minkämerkkinen tuo hiusten hoitosuihke muuten on? ap
Kaikista eniten ärsyttää, että kävin poistamassa noita luomia sikakalliilla laserilla, niin eikös ne ole jo kasvamassa takaisin. Minulla on varmaan joku noita-akkasyndrooma.
Olkaa onnellisia te, jotka olette luonnonkauniita. ap