Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä exän vanhemmat nyt auttavat lastenhoidossa, kun olemme eronneet

Vierailija
01.07.2010 |

Silloin, kun olimme yhdessä, eivät koskaan ikinä tarjonneet apua. Ja kun pyydettiin sitä, niin avunantaminen oli jotenkin vaikeaa. Apua olisi todella kaivattu kahden pienen kanssa. Itse kun pääasiassa lapset hoidin ja kärsin vielä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta.

Nyt sitten kun olemme eronneet, niin hoitavat lapsia paljon.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niin?

Vierailija
2/15 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät mua. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinäkään tiedä, mitä kaikkea heillä on taustalla. Tai ehkä vain heräsivät nyt siihen, että voivat menettää välinsä lapsenlapsiinsa. Oli syy mikä tahansa, niin eikös tuo nyt ole kuitenkin hyvä tilanne?

Vierailija
4/15 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos apua olisi ollut tarjolla aiemmin, eroa ei ehkä olisi tullut, niin ymmärrän hyvin. Jos eron syyt olivat taas jotain ihan muuta kuin pikkulapsiaikaan liittyviä, niin mitä tuo asia sulle kuuluu. Ehkä exän vanhemmat ajattelevat, että mies ei pärjää lasten kanssa tai muuten ovat tukena vaikeassa tilanteessa.

Vierailija
5/15 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he olisivat sinua halunneet auttaa, et sinä kuulu sukuun?

Vierailija
6/15 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeelle jääneet?

Vierailija
7/15 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippaikäinen ei kelvannut hoitoon, nyt kun osaa itse tehdä kaiken, kelpaa vaikka viikoksi...

Vierailija
8/15 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttanut ennen eroa, eikä kyllä sen jälkeenkään. Tai en tässä nyt mitään apua edes kaipaa, mutta olisi se kiva lapsille päästä edes joskus isovanhemmille kylään kun "oikea" hyvä mummo asuu 700 kilsan päässä :/

Mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta...

Vierailija
9/15 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun olimme yhdessä, eivät koskaan ikinä tarjonneet apua. Ja kun pyydettiin sitä, niin avunantaminen oli jotenkin vaikeaa. Apua olisi todella kaivattu kahden pienen kanssa. Itse kun pääasiassa lapset hoidin ja kärsin vielä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Nyt sitten kun olemme eronneet, niin hoitavat lapsia paljon.

Mä en ole ikinä ymmärtänyt tuota, että sitä apua pitäisi oikein tarjoamalla tarjota. Aikuinen ihminen osaa kyllä pyytää kun jotain tarvitsee.

Meillä hoitaa kaikki isovanhemmat meidän lapsia pyytäessä. Tosi harvoin tarjoavat itse apua, koska olettavat, että osaamme avata suumme silloin kun apua tarvitaan.

Vierailija
10/15 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän sitä edes jotenkin eleillä tms. osoitetaan, jos voi/haluaa lapsia ottaa. Mutta eipä nämä ole sellainen mummi ja vaari, jotka haluaisivat paljon lasten kanssa touhuta.

eivätkä ole edelleenkään eläkkeellä. Olen iloinen, että lapset tapaavat isovanhempiaan nyt enemmän.

Ja kyllä harmittaa, ettemme saaneet lastenhoitoapua, kun sitä kipeimmin tarvitsimme. Kyllä sillä oli suuri merkitys erossa. Yhteistä aikaa ei ollut. Tai iltaisin tms. jos ois ollut, niin oli niin poikki, ettei halunnut kuin nukkua.

Vierailija
11/15 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin joku edellä sanoi, että ehkä eroa ei olisi tullut, jos apua olisi saatu ajallaan.

Mutta toisaalta se jossittelu ei kauheesti enää auta. Mulla pistää ap:n jutuissa silmään sellainen epäloogisuus, että hän sanoo, ettei ne isovanhemmat auttaneet häntä silloin aikanaan mutta nyt auttavat. Mutta eiväthän he nytkään ap:tä auta vaan poikaansa. Ja silloin aikanaan eivät huomanneet poikansa tarvitsevan apua, varmaan olisivat auttaneet, jos poika olisi tarvinut apua. Mutta sinä hoidit lapset ja heidän pojallaan meni ihan hyvin ilmeisesti.

Vierailija
12/15 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ymmärrän oikein hyvin. Eivät ole niin nuoria ja ovat kuitenkin vielä myös töissä, ensi vuonna eläkkeelle vasta toinen.

Isompien kanssa tuntevat pärjäävänsä.

Vierailija
13/15 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole niin nuoria ja ovat kuitenkin vielä myös töissä, ensi vuonna eläkkeelle vasta toinen.

Vierailija
14/15 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 vuotiaana jäävät eläkkeelle. Kaikki ei jää viisikymppisinä eläkkeelle.

Vierailija
15/15 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta samanlaista lastenhoitoa se olisi ennenkin ollut. ap

Mulla pistää ap:n jutuissa silmään sellainen epäloogisuus, että hän sanoo, ettei ne isovanhemmat auttaneet häntä silloin aikanaan mutta nyt auttavat. Mutta eiväthän he nytkään ap:tä auta vaan poikaansa. Ja silloin aikanaan eivät huomanneet poikansa tarvitsevan apua, varmaan olisivat auttaneet, jos poika olisi tarvinut apua. Mutta sinä hoidit lapset ja heidän pojallaan meni ihan hyvin ilmeisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi