Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cittarista ei muuten kannata ostaa vaatteita

Vierailija
01.07.2010 |

Tai jos ostaa, kannattaa varautua siihen, ettei yhtään tiedä mitä saa. Ostettiin tässä muutamia kesävaatteita mutta kun lykkäsin niitä pesukoneeseen, yllätys oli melkoinen.

Jo pestessä niistä lähti omituinen haju ja kun otti koneesta haju oli tyrmäävä. Tuli mieleen, että mitähän ihmeen kaatopaikkatekstiilejä ne oikein olivat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä se oli ihan ok. Ruma kuin mikä, mutta lapselle mieluinen ;)

Vaan sitten kun sen pesi niin se alkoi haisemaan autokorjaamolle =o Onneksi haju ei tarttunut muihin vaatteisiin.

Pesin pipon toisenkin kerran, mutta ei se haju siitä mihinkään lähtenyt.

Muissa sittarin vaatteissa ei meillä ole ollut mitään outoja hajuja tai muitakaan ongelmia.

Vierailija
2/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskavaipat ja vaatteet pestään erillään!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskavaipat ja vaatteet pestään erillään!!!!

sulotuoksua niihin Cittarin rytkyjen hajuihin verrattuna.

Eikä kukaan kaiketi paskaa koneessaan pese vaan huuhdeltuja vaippoja tietenkin.

Vierailija
4/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan prisman ciraf on ok merkki

Vierailija
5/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tulis ikinä mieleenkään ostaan vaatteen vaatetta jostain cittarista tai prismasta. Eks ne ole mustalaisille ja köyhille? Järkyttäviä lumppuja.

Vierailija
6/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

housujen vetskarit pamahtaa ihan kättelyssä, värit ei pidä ja ompeleet hajoavat.

Vierailija
7/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin cittarista olen nyt ostanut hummelin huppareita ja adidasta ja pumaa eli ihan samaa mitä saa muualtakin, mutta enää en sorru niiden omiin juttuihin

Vierailija
8/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin cittarista muoviin pakattu t-paita nippu. Haju oli tosiaankin kuvottava ja tuuletin viikon paitoja ulkona ja sitten parin pesun jälkeen ei hajua enää ole mielestäni ollut. Mutta aina kun nuo paidat käy kuivurissa on siellä aivan mieletön määrä valkoista nukkaa sihdissä. Taitavat kulua vauhdilla läpi.

Vierailija
9/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni pari cittarista ostettua t-paitaa haisee ihan hirveälle :o Siihen ei ole edes pesu auttanut ja muut paidat ei haise, vaikka olis vuoden vanhoja.

Vierailija
10/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisista halpiskaupoista saa kyllä sata kertaa parempaa laatua samaan hintaan. Itselleni olen kyllä joskus jotain ostanut ja ollut tyytyväinen. Mm. Blue-merkkinen perustrikootoppi ollut käytössä vuosikausia.

Vierailija
11/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin just ns. retro mikki hiiri bodyn ja heti ekal käytöl irtosi yks neppari.maksoi body tosin jotai 3euroo alessa,nii en jaksa valittaa... mut harmillista tollanen.toki voi käyttää viel kahel nepil...

Vierailija
12/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesko ei tunnu tekevän kovin kummoisia linjauksia valikoiman kuin henkilökunnan kohtelunkaan kanssa...

omilla jaloilla voi äänestää ja ostaa sieltä missä homma toimii.

Vierailija
13/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

h&m vaatteetki on tuhannen kertaa parempii ku cittarin...

Vierailija
14/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vuoden sisään tehnyt kuutisen sähköpostireklamaatiota esi K-liikkeisiin (kenkä- ja ruokakapat) välittömästi hajonneista tai pilaantuneista tuotteista. YHTEENKÄÄN viestiin en ole saanut mitään vastausta (ja kyllä, yhteystietoni ovat olleet varmasti mukana). En enää odota mitään korvausta, mutta edellytän edes pahoittelua.

Viime viikolla laitoin sitten pääkonttorin viestintäosastolle tästä huomautuksen. Vastaus tuli heti. Pyysivät anteeksi tietenkin, mutta sanoivat, etteivät voi vaikuttaa siihen, miten yksittäiset liikkeet käsittelevät asiakaspalautteita.

Jatkossa välttelen keskoa.

Vierailija
15/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kiikutat tuotteen takaisin mistä sen ostitkin.

Vierailija
16/16 |
01.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu miten eri tavalla ihmiset asioita kokee. Tulee hirveän samanlainen olo tästä kuin siitä toisesta Lidl-ketjusta. Mä taidan kulkea aivan laput silmillä tuommoisissa kaupoissa enkä todellakaan osaa edes juuri ostaa Lidlistä herkkuja tai CM:stä huonoja vaatteita. Mä voin ihan surutta kehua Lidlin edullisia hintoja, kun ostan sieltä niitä perustuotteita, mitä ostaisin muualtakin. Sama juttu CM:n vaatteista. En jotenkin edes nää niitä suurinta osaa vaatteita, mutta sitten kun ostan, niin ostan sieltä niitä merkkejä mitä muualtakin saa - esim. Lassiea, Reimaa, IcePeakia, Aution Neulettakin olen joskus ostanut ja sitten joitain muitakin urheilumerkkejä. Niin ja viime aikoina olen ihastunut CM:n luomuvaatteiden ja kierrätysvaatteiden valikoimaan. Lapsillani on useampia CM:stä ostettuja luomuvaatteita ja itselläni ja pienemmällä pojalla useita muovipulloista valmistettuja fleecejä.

http://akamelba.blogspot.com/2009/07/poika-pukeutuu-kuuteen-pulloon.html