Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tili tuli,ja olen velkaa työnantajalle!!!

Vierailija
30.06.2010 |

tilitoimiston pohjanoteeraus: aiemmin tilit tulleet miten ja milloin sattuu,nyt sain sentään "tilin" tilipäivänä, mutta se on miinus-merkkinen; olen velkaa -96e .......

ei helevetti,ei voi kuin nauraa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilitoimisto vaihtoon ehdottomasti!

Vierailija
2/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmissa tileissäsi? Etkö ole itse huomannut asiaa?

Anna palautetta esimihelle/henkilöstöhallintoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maksanut pääle 1000 euroa kunnalle takasin kun olivat joka palkassa maksaneet piirun verran liikaa. Kyllä oli itku tulla kun asia selvisi. Onneksi sain sovittua että maksoin vuoden ajan oman tunnon mukaan.

Pääasiassa moka oli työnantajan, joka ei muistanut että laskutan itse kolme tuntia viikossa avustettavan taholle. Työnantaja oli myös ilmottanut kaikki tunnit.

Vierailija
4/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä huomannut että tili onkin isompi kuin olisi pitänyt, mutta et ole siihen puuttunut?

Ehkä nyt on tehty korjaus?

Vierailija
5/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maksanut pääle 1000 euroa kunnalle takasin kun olivat joka palkassa maksaneet piirun verran liikaa. Kyllä oli itku tulla kun asia selvisi. Onneksi sain sovittua että maksoin vuoden ajan oman tunnon mukaan.

Pääasiassa moka oli työnantajan, joka ei muistanut että laskutan itse kolme tuntia viikossa avustettavan taholle. Työnantaja oli myös ilmottanut kaikki tunnit.

Vierailija
6/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta summat oli pitkällä ajalla kuitenkin sen verran pieniä että en kiinnittänyt niihin huomiota ja myös matkalaskut maksettiin samassa.

Vierailija
8/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
9/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko pyytänyt palkkaennakkoa juuri tuon verran liikaa?

Vierailija
10/10 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta summat oli pitkällä ajalla kuitenkin sen verran pieniä että en kiinnittänyt niihin huomiota ja myös matkalaskut maksettiin samassa.