Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen pakko meillä ihmisillä on

Vierailija
30.06.2010 |

tuijottaa toisia ihmisiä?

Tai toisten autoja, pihoja jne.

Tämä tuijottaminen korostuu juuri kaupoissa tai kävelytiellä, muuallakin.

Miksi ei voi vaan tehdä sitä mitä varten sinne tuli? Tuskin kukaan tulee vartavasten tuijottamaan toisia ihmisiä.

Tuli vaan tosta Prisma-keskustelusta mieleen.

Minäkin olen yksi tuijotusten kohteeksi joutunut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua voi myös hakea.

Vierailija
2/7 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jopa mun harrastus, tosin harrastusmahdollisuudet on huonontuneet kun muutin kaupungista maalle. Täällä näkee vähemmän ihmisiä, ja mielenkiintoisia pukeutujia on myös vähemmän.

Tosin yritän suorittaa tuijotukseni diskriitisti. Aurinkolasit on tässä kätevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellessäni kaston ympärilleni, en jalkojani. Tästä on kyllä se huono puoli, että yllättävän usein mut pysäytetään ja ihmiset kysyy neuvoa. Aiemmin asuessani Helsingin keskustassa ihmiset saattoi kysellä minulta tietä useamman kerran päivässä. Vapaaehtoinen turistihelppi:-)

ps. myös mun mies on ei-suomalaisen näköinen ulkomaalainen...

Vierailija
4/7 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä ap.mut miun ukko tuijottaa kaikki ns. kauniita tyttöjä kaupas,kadul,missä vaa.varmaan niistäkin tuntuu nololta.joskus tytöt sit kahtoo mua ku vähäjärkistä.minkä mä voin ett ukko on tommonen????

Vierailija
5/7 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuijottamaan tien varrella oleviin taloihin ja pihoihin ja katsomaan mitä ne ihmiset siellä puuhaa.

Vierailija
6/7 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ala teidän tiukkapipojen vuoksi silmät kiinni kulkemaan, erikseen en ketään jää tuijottamaan, mutta jos tunget nenän eteen niin ole tunkematta jos häiriinnyt katsomisesta.

Vierailija
7/7 |
30.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa tms. jos juttelet kaverillesi, kaikki kääntyvät katsomaan. Mitään eivät kuitenkaan sano. Jokainen lause tauon jälkeen kääntää päät uudelleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi