Onko ruman vaikeampi saada kampaaja-aikaa kuin kauniin?
Jos nimenomaan käy paikanpäältä kysymässä. Itse tykkään nimittäin käydä kauppareissun ohella myös kampaajalla varaamassa ajan esim. seuraavalle viikolle, en tykkää sottelemisesta. :p
Nythän tässä kävi sitten niin, että kun kävin kampaajalla kysymässä aikaa, niin töksäyttivät vaan eioota. Siis ei ensi viikolle, eikä ensi kuulle. Kaikki on kuulemma täynnä.
Kävi sitten niin, että eräs huomattavasti nuorempi ja huomattavasti kauniimpi tuttavani kävi muutama päivä minun jälkeeni varaamassa itselleen aikaa, ja kappas! Siellähän oli kuulemma vapaita aikoja vaikka muille jakaa! :o
Mikä siinä sitten on, että eivät suostuneet mulle aikaa antamaan? Se että näytän rupsahtaneelta ja olen ruma läski? Ja hiusten tilalla on pala siivousrättiä?
No oishan se kiva jos meidät rumat päästettäisiin kampaajalle, että ei oltais niin vaaraksi kanssaihmisten silmille, mutta ei!
Kait se on että kukaan niistä kampaamon neideistä ei halunnut koskea meikän läskipäähän. :DD
Taidanpa seuraavan kerran soittaa ja marssia sinne ihanana yllätyksenä kaikessa karseudessani. Siinähän sitten keskenään vänkäävät kuka joutuu altistumaan minun kuvottavan ruumiini käsittelyyn. :DD
Onko teillä käynyt niin, että ulkonäön takia ovet ei vaan aukene teille, vaikka oikeastaan pitäisi.
Kommentit (4)
En mä kyllä nyt ihan tajua mistä keksit ton ettet päässy sinne rumuutes takia?? Sulla vissiin on todella huono itsetunto?
Mitäs jos kuule ihan kävi niin että kampaajalle oli tullut peruutusaika ja kaveris sai sen?
Toisaalta jos kaverilles aikoja ois ollu vaikka kuinka paljon, luulen et vika on ennemminkin sun luonteessa, katsos kun yrittäjä voi itse valita asiakkaansa. Itse olen myös kampaaja ja vittumaisille asiakkaille vaan nyt ei löydy aikoja.
No mielestäni olin ihan asiallinen. :D Tapanani ei ole äyskiä tai olla muutenkaan vittumainen ihmisille. En edes harmistunut kun sanoivat ettei ole aikoja.
" No voihan harmi, ei voi mitään. Kiitos kuitenkin ja hyvää päivänjatkoa." Toivotin ja hymyilin kun lähdin.
Jos sitten mulla on jotenkin negatiivinen aura?
Että rasvaisiin ihrakimppuihin ei tee mieli kauheasti koskea. Onko vielä suosittu kampaamo? kun kyllä niille varmaan asiakkaita on riittänyt ilman suakin
mutta tekstisi on jotenkin aivan ihana!
Ihanaa ettet ottanut kovasti itseesi tuollaista paskamaista käytöstä. Kaikkea hyvää sinulle! :) Toivottavasti pääset vielä kampaajalle.