Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ole koskaan onnistunut

Vierailija
29.06.2010 |

olemaan työtön kahta viikkoa kauempaa ja yritystä on kyllä ollu, ei sen puoleen. Mut aina on tullut joku tarjoamaan houkuttelevaa työpaikkaa ja olen sitte menny töihin.

Sama homma viime syksynä kun määräaikainen duuni päättyi ja meinasin hetken työttömyyspäivärahalla huokasta niin eikö p-le soita entisen duunin alihankkijalta yks tyyppi ja tarjoa työtä.

Olen ollu työelämästä pois oikeestaan vaan äitiys- ja vanhempainlomat ja kerran 1/2 v osittaisella hoitovapaalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nyt työttömänä ensimmäistä kertaa elämässäni ja kesti 2,5kk saada uusi työpaikka. Kävin kahdessa eri paikassa haastattelussa ennen kuin tärppäsi ja hakemuksiä lähti arviolta 10 kpl

Vierailija
2/5 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä alalla olet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut olen ollut myös kuljetus- ja logistiikka-alalla t ap

Vierailija
4/5 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huhuh, pikemminkin säälin lapsiasi joilla on työnarkomaani äitinä

Vierailija
5/5 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vain ovat aikaansaapia tai ainakin onnistuvat luomaan sellaisen vaikutelman. Minulle työelämä on ollut yhtä helvettiä, ja kun avoimesti vertaan omaa työpanostani ja -tulostani, niin siinä minä teen töitä kuin muutkin. Ehkä kasvoni eivät ole tarpeeksi kauniit, tai mikä lienee... Se kannattaa kuitenkin muistaa, että työnsaantia ei ratkaise yksin sellaiset asiat, joihin voi itse vaikuttaa. Ja se taas ei ole syy jättää tekemästä parastaan.