Kokemuksia Carena tai ABC-kuomurattaista?
Onko kokemuksia Carena tai ABC-kuomurattaista. Olen iskenyt silmäni lähinnä tämän vuoden Carena-sprint malliin.
Hyviä / huonoja kokemuksia kaivataan?
Kommentit (23)
itse en keksi niistä mitään vikaa ja kyllä niistä mielestäni pystyy nukkumaan mainiosti. Meillä ne ostiin kun tyttö oli 6kk ja hän on kyllä nukkunut niissä siitä asti joka päivä. Meitä ei haittaa vaikka pääpuoli onkin hieman pystyssä, nukkuma asento on kuitenkin ihan hyvä. Juuri möin yhdistelmät pois kun ei niitä ole käytetty sen jälkeen kun Scooterit ostettiin. Ovat hyvät ja kevyet työtää ja mielestäni myös tosi hyvän näköiset :=)
Meillä on Carena Sprint(?) rattaat (siis sellaiset, joista työntösuuntaa ei saa vaihdettua) olleet käytössä n.9kk ja ovat osoittautuneet aivan kelpo rattaiksi. Juuri parhaimmillaankin 1,5 -vuotias niissä pihalla päiväunia nukkuu. Jalkapeite on ehjä ja hyvä ja makuutila vielä reilu lapsellemme, joka ei ole mitenkään erityisen pieni vaan ennemminkin pitkänlainen. Olen käyttänyt rattaita paljon ja usein vielä seisomalaudankin (Junior Bear) kanssa. Viime talven pakkaset eivät vahingoittaneet meidän rattaita mitenkään, eikä renkaita ole paikattu kertaakaan, pari kertaa on pumpattu lisää ilmaa. Isot ja leveät renkaat tekee rattaista hyvät työntää myös lumessa.
Kummallista miten toisilla voi olla noin huonoja kokemuksia näistä rattaista!
Aiemmin meillä on ollut Emmaljungan rattaita, nämä paljon halvemmat ovat olleet aivan yhtä hyviä käytössä. Ehkä erot kestävyydessä tulee esille vasta vuosien käytön jälkeen!
Emmaljungalla esim Scooter mallissa ei saa makuuasentoon selkänojaa ja Briolla vastaavat liian pienet sisätiloista. Yhdistelmiä en tarvitse, kun vuosi sitten ostetut surkeat sellaiset jo löytyy.
Tarttisin siis nukutusrattaat 1v:lle hiekkateille!
Neuvoja kaipaan (kauheesti en olis valmis investoimaan (100-200eur)