Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka aikaisin testasit plussaa ja oliko sulla raskausoireita?

Vierailija
29.06.2010 |

Mulla kp tänään 26/28-30 eikä ole mitään oireita :( Toivoisin niin jo olevani raskaana, yritystä takana nyt 9kk

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Niistä on jo pystynyt päätellä jotain. Olen testannut jo kun menkat on olleet pari päivää-viikon myöhässä ja sillä varmistanut, että oireet johtuvat siitä, mistä olen arvellutkin.

Vierailija
2/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 raskautta takana, joista yksi päättyi keskenmenoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja outo maku suussa. testannut olen aika alussa juuri näiden oireiden vuoksi.

Vierailija
4/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla oli jo yli viikon ajan ollut sellainen olo, että menkat alkavat minä hetkenä hyvänsä (tissejä aristi, alavatsaa särki jne.), mutta menkkoja ei vain kuulunut.

Olin ihan varma, että menkat vaan tekevät tuloaan tavallista pidempään (yritystä oli takana yli vuosi), mutta kaksi viivaa sieltä pärähti testiin :)

Vierailija
5/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oireina on ollut kipu ja sellainen outo (en osaa selittää) tunne rinnoissa ja joissakin raskauksissa jo hyvin varhainen pahoinvointi.

Vierailija
6/6 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yritystä takana yli 3v, välissä yksi keskenmeno ja polyyppi kohdussa (josta sysytä kaavinta).

En nyt muista miksi olin niin varma plussasta, mutta tein testin kaikkein herkimmällä testillä (First Sign, herkkyys 10mUI). Tavis 25mUI-testillä olisi näyttänyt plussaa aikaisintaan kp 28.

(Rv 23)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi