Muuttoapua Rovaniemeltä??? APUA!!!
Löytyiskö täältä ihmistä joka haluaisi kohtuutonta korvausta vastaan auttaa mua muutossa? Muutin Rovaniemelle päin juuri kaukaa ja minulle suositeltu vuokra-asunto on ihan kelvoton (tämä on tupakoitu pilalle ja täällä oli torakka). Pitäisi muuttaa uudestaan enkä tunne ketään täältä . Jos olet hevosihminen, voin vuolla hevosesi kaviot tai jos olet nainen, voin poistaa ihokarvojasi (sokeroimalla, kts google) tai sitten yrittää maksaa jotain. Keikkaan menisi muutama tunti, tavarat mahtuu yhteen pakettiautoon, hevoskoppiin tms. Tavaraa ei ole paljoa ja kaikki on pakattu.
Jis löytyy innokkas auttaja, laitan sähköpostin näkyviin!
Ja jos jotakuta nyt kiinnostaa, niin tulin tänne kouluun ja tulin siksi näin aikaisn, että ehtisin asettua vähän ennen kuin koulut ja päivähoito alkaa. Minulla on siis nelikuukautinen poika.
Kommentit (4)
no musta brassivahaus muuttoavusta olis kohtuuton korvaus, etenkin kun olen mies.
Tulisin ilmaseksi auttamaan mutta Turusta on liian pitkä matka lappiin ;)
niin kai voisit vuokranantajan kautta saada apua? Sulla on siis uusi kämppä jo tiedossa?
Kuulostaa aika kummallisilta nuo tarjoamasi "palvelukset".
Rollo ei ole mikään auttavaisten ihmisten paikka..tiedän, kun olen siellä 22v asunut