YLLÄPIDOLLE: Miksi varmenne ei kelpaa? Miksi joutuu syöttämään sen 6 kertaa ennen hyväksyntää?
Miksi näin epävarma ja huono varmennejärjestelmä, tehkää jotain asialle.
Kommentit (12)
liittyvä juttu?
Itse käytän Mozillaa ja varmenne on kelvannut aina ensiyrittämällä. Mitä selainta te käytätte joilla se ei kelpaa?
saa syöttää ainakin 6 kertaa ennenkuin kelpaa. Ärsyttävää!
syötin 11 kertaa ennen kuin hyväksyi
mozilla täälläkin eli ei ole kiinni selaimesta
ja aina lasku oli eri ja tulos oli 13, jota ei hyväksynyt (8+5, 6+7 jne). Yleensä käytän firefoxia ja ongelmia ei ole juurikaan ollut.
ja pari kertaa ei ole varmenne muutamalla yrittämisellä kelvannut, olen sitten jättänyt viestini lähettämättä.
Olen laittanut ylläpidolle asiasta ihan palautettakin, mutta eipä tullut koskaan mitään vastausta. Ilmeisesti ei uskalleta myöntää epäonnistumistaan vaikka se on näin ilmiselvää!
Ja kyllä meilläkin on Mozilla ja lähes päivittäin on hetkiä, että varmenteen saa laittaa melkein kymmenen kertaa, ennen kuin kelpaa. Ja tiedä, että osaan laskea laskut oikein (kuka ei osaisi).
Voisi koko varmenteen sitten poistaa, kun ei toimi.
Eilen tein oman ennätyksen 11 kertaa. Koskaan aikasemmin ei ole ongelmia ollu, mutta eilen oli senkin eestä. Laitoin myös palautetta suoraan ylläpidolle. Toivottavasti korjaavat asian pian!!
opetelkaa laskemaan tai juokaa vähemmän viinaa, josko sitten onnistuis.
Olen matemaatikko ja ekoilla kerroilla ihmettelin, että perhana, enkö enää osaa laskea yksinkertaisia yhteen- ja vähennyslaskuja :D Aloin kiinnittämään asiaan huomiota ja huomasin, että varmenteet temppuilee, ei mun laskutaito ;)
Onko täällä edes mitään ylläpitoa?