Tunnetko ketään oikeasti varakasta?
Virallinen varakkaan määritelmä on siis "henkilö, jolla on kiinteistöomaisuus poislukien vähintään miljoonan dollarin arvosta omaisuutta". Minä en kyllä tunne. Av:lla tietysti joka toisen mamman mies täyttää nuo kriteerit...
Kommentit (17)
En nyt varmaksi tiedä mutta tulot ovat noin 250t vuodessa olleet jo kymmenisen vuotta. Ei ole mun mun mies, tosin olis voinut ollakin. Kauheesti se jaksoi mua piirittää aikoinaan joskus 15v sitten.
tuon määritelmänkin mukaan, mut toisaalta mä en kyllä käsitä, miksi kiinteistöomaisuutta ei laskettaisi siihen mukaan. Eikö muutaman kivitalon omistaja Hesassa ole varakas, jos hänellä ei ole muita sijoituksia?
Pari sukulaistani, mutta mullekaan ei tosiaan ole herunut senttiäkään. Kumpikaan rikkaista ei osaa edes porhoilla kunnolla, vaan pihistelee arkisissakin asioissa.
Pari sukulaistani, mutta mullekaan ei tosiaan ole herunut senttiäkään. Kumpikaan rikkaista ei osaa edes porhoilla kunnolla, vaan pihistelee arkisissakin asioissa.
pari/kolme siis sellaisia jotka kadulla vastaantulleessan moikkaisivat ja jäisivät juttelemaankin.
Ei kyllä uskoisi kun omaa tilinsaldoa katselee.
Ihan mukavia ihmisiä ja ihan omalla työllä rahansa ansainneet, hassua muuten kun av:lla aina korostetaan akateemisuutta yksikään ei ole edes ylioppilas.
Ja arvostankin sitä enemmän.
Jos itse voittaisin vaikka lotossa, ei nousisi hattuun yhtään ja lahjoittaisin paljon tarvitseville.
Itselle tahtoisin vain perusasiat kuntoon ja hyvän mielen:)
Ikinä ei kyllä uskoisi esim. pukeutumisen tai sisustuksen perusteella. Kamalan mukavia tyyppejä kyllä. Ihania suorastaan! Järjestävät isoja kotibileitä meille naapureille ja ovat aina valmiita auttamaan muita. Ottavat usein meidänkin kuopuksen hoitoon, että pääsen salille!
Mieheni on rotari ja niissä piireissä nyt väkisinkin törmäilee varakkaisiin :D
muutama sukulainen. Harmi kun ei itselle mitään heru ; )