Maksaläiskiä naamassa jo 35-vuotiaana!!!!
Apua! Olen 35v ja otsassani on jo jonkin aikaa ollut outo ruskea vaakatasossa oleva pitkulainen läntti. Aluksi luulin, sen olevan rusketusta, mutta ei. Nyt pienempiä länttejä olen löytänyt poskipäistä yms...MITEN HELVETISSÄ NIISTÄ PÄÄSEN EROON? En raskis ostaa mitään mielettömän kalliita rasvoja tai laukata kosmetologilla kun ei tota rahaakaan kamalasti ole. Onko muilla vastaavia ongelmia? Mitä apukeinoja??
Kommentit (4)
Kosmetologi sanoi, että ilman aurinkorasvaa ei ole asiaa ulos ollenkaa. Se siis kaiken a ja o. Mieluusti otan minäkin vinkkejä miten päästä eroon ja miten pitää poissa!
kasvoaurinkorasvaa mutta ei siitä ole hyötyä koska ongelma on hormooneissa. Niiden toimintaan ei ilman pillereitä voi mitään, ikä tekee tehtävänsä. 2
niilläkin joilla niitä on tullakseen. Systeri ja kaveri ovat aina olleet nokka kohti aurinkoa ja aurinkolaseihin tai -rasvoihin eivät ole kuulemma koskaan tottuneet. Molemmilla tullut 30+ jotain iässä mahtavat läiskät etenkin silmien ympärille. Itse sählään 50kertoimisen kanssa Suomessakin.
Vuosi vuodelta vaan lisääntyvät kasvoissani ja ikää 43v.