henkinen väkivalta
Eilen riidassa mies tuli suoraan huutamaan naamalleni niin että tönäisi hiukan ja huusi täysiä ja uhkasi n.1cm päästä.En uskaltanut tehdä mitään koska pelkäsin että lyö.Oli todella uhkaavan näköinen.On aikaisemminkin tehnyt noin mutta ei ihan noin pahasti.Olen ollut masentunut jo 2v ja lisäksi paniikkihäiriö. Mies pyysi kyllä anteeksi mutta vasta sitten kun otin lapset ja lähdettiin mummolaan. Nyt on koko ajan kaduttanut että toimin hätiköidysti.
Kommentit (3)
voi olla että masentunut mielesi voi sanoa sinulle että ansaitset huonoa kohtelua, mutta et ansaitse. Kukaan ei saa käyttää sinua kohtaan henkistä tai kuin tuo, fyysistä väkivaltaa. Kun rajat häviää ja toiseen koskee väkivaltaisessa mielessä, ollaan pitkällä siitä missä oikea raja kulkee. Ja se ei siitä helpotu. Olen pahoillani sinun puolestasi, hankkikaa apua, erota ei heti kannata, vaan terapiaa ja apua tilanteeseen ensin.
t. 9v väkivaltaisessa suhteessa eikä koskaan enää ehjä
Minä olen käynyt terapiassa, mies ei enkä usko että saankaan olen yrittänyt saada. Nyt töissä olen ja huono olo ja väsyttää.
fyysinen väkivalta= väkivalta tai sillä uhkaaminen