Naapurista kuului kauhea pamaus ehkä laukaus jonka jälkeen mies juoksi vauvan kanssa ulos
Tämä tapahtui n.a 10min sitten pelotta olen itse oman vauvani kanssa kahden kotona ja mies töissä. Soitanko poliisit vai mitä teen???
Kommentit (124)
niin täällä palstalla ilkutaan hädälle. En viittaa vain tähän viestiin vaan yleensä. Ja minä en edelleenkään ole ap, vaan yksi tähän keskusteluun alusta asti osallistuneista. nyt menen nukkumaan. Hyvää yötä.
mutta kyllä nyt niin eriävää kommenttia tulee joka suunnasta ettei tiedä enää mitä uskoa. Taidan minäkin mennä nukkumaan! Öitä!
(P.S. Huomenna luetaan lehdestä, jos jotain on oikeasti tapahtunut. Joten menkäähän muutkin jo nukkumaan..)
ja ainakin meillä saattaa soida puhelin yöllä ja sitten lähdetään
kuin se "meillä kummittelee"-ketjun ap. Muistatteko sitä pitkää ketjua?
Sama ihminen taitaa olla, onkohan näin kauan miettinyt seuraavaa provoa?
eipä näy missään mitään uutista ko. tapahtumasta.
Ja tuntuu se ajatuksenakin vähän hassulta, että joka kylässä ois joku päivystävä ruumiinkuljettaja! :D
että mm. pelastajissa sanottiin myös, ettei ambulanssi ota ruumiita kyytiin. Onhan päivystäjiä useassa ammatissa, niin en koe ihmeelliseksi sitä että niitä olisi myös ruumisautoissa. Enemmän outoa olisi minusta se, että jos ja kun ruumis makaa kadulla tai vedessä, niin sanottaisiin, että hei, odotetaan aamuun että korjataan ruumis pois kadulta ettei vain herätetä ruumisauton päivystäjää.
Aivan varma juttu on, että ruumisautot hakee vainajat oli kellon aika mikä tahansa! Hautaustoimistoilla on joku lähtövalmiusaika yölläkin! Tiedän tämän, sillä työskentelen keskikokoisen kaupungin päivystyksessä ja virka-ajan ulkopuolella tehtäviimme kuuluu ottaa hautaustoimiston tuomat vainajat vastaan lääkärin kanssa. Lääkäri samalla toteaa ihmisen kuolleeksi. Siis jos ihminen kuolee muualla kuin hoitolaitoksessa niin ruumisauto tuo. Myös esim. junanalle jääneiden palaset..
ambulanssi ei ole koskaan tuonut kuollutta ainakaan minun työvuoroissani.
eipä näy missään mitään uutista ko. tapahtumasta.
Taustalla voi olla esim. vaikea synnytyksen jälkeinen masennus...
Taitaa ap olla oikein vanha provoilija kun löysi tän ketjunkin uudestaan näin nopsasti
Taitaa ap olla oikein vanha provoilija kun löysi tän ketjunkin uudestaan näin nopsasti
"löytäjä"
Jos tämä oli totta, niin ei siitä lehdessä kirjoiteta, jos ulkopuolisia osallisia ei ole.
Eiväthän lehdet uutisoi itsemurhista jolta tuo nyt vaikuttaa.
ja varsinkin tällainen tapaus, jossa pienen lapsen äiti on tehnyt itsarin, kiinnostaisi iltapäivälehtiäkin.
Eräs sukulaiseni joutui hullun poikaystäväsä sieppaamaksi ja hänet oli uhattu palotella. Ja tiiäättekö..yksikään iltapäivälehti, saatika paikallislehti ei asiasta uutisoinut. Asian hoitivat minun isäni ja poliisit keskenään.
Enkä ole kyllä koskaan tavallisesta itsemurhasta lukenut lehdestä.
Enkä ole kyllä koskaan tavallisesta itsemurhasta lukenut lehdestä.
selatkaa vaikka ajankuluksenne kuukauen lehet!
Itsekin yöllä ketjua silmäilin ja eikös ap väittänyt, että perheen isä oli ensiksi juossut vauva kainalossa metsään ja sitten tullut takaisin pihaan ja ottanut auton.. Ei viittaa perheen sisällä tapahtuneeseen itsemurhaan. Minä veikkaan myös, että asialla on vain apn vilkas mielikuvitus.
Itsekin yöllä ketjua silmäilin ja eikös ap väittänyt, että perheen isä oli ensiksi juossut vauva kainalossa metsään ja sitten tullut takaisin pihaan ja ottanut auton.. Ei viittaa perheen sisällä tapahtuneeseen itsemurhaan. Minä veikkaan myös, että asialla on vain apn vilkas mielikuvitus.
mitä tuollaisessa yllättävän järkyttävässä tilanteessa vois tapahtua.
kun sairauskohtaukseen kuoli. ruumisautolla siis, ei ambulanssilla.