Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurista kuului kauhea pamaus ehkä laukaus jonka jälkeen mies juoksi vauvan kanssa ulos

Vierailija
28.06.2010 |

Tämä tapahtui n.a 10min sitten pelotta olen itse oman vauvani kanssa kahden kotona ja mies töissä. Soitanko poliisit vai mitä teen???

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sairauskohtaukseen kuoli. ruumisautolla siis, ei ambulanssilla.

Vierailija
82/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin täällä palstalla ilkutaan hädälle. En viittaa vain tähän viestiin vaan yleensä. Ja minä en edelleenkään ole ap, vaan yksi tähän keskusteluun alusta asti osallistuneista. nyt menen nukkumaan. Hyvää yötä.

mutta kyllä nyt niin eriävää kommenttia tulee joka suunnasta ettei tiedä enää mitä uskoa. Taidan minäkin mennä nukkumaan! Öitä!

(P.S. Huomenna luetaan lehdestä, jos jotain on oikeasti tapahtunut. Joten menkäähän muutkin jo nukkumaan..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin meillä saattaa soida puhelin yöllä ja sitten lähdetään

Vierailija
84/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin se "meillä kummittelee"-ketjun ap. Muistatteko sitä pitkää ketjua?

Sama ihminen taitaa olla, onkohan näin kauan miettinyt seuraavaa provoa?

Vierailija
85/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä näy missään mitään uutista ko. tapahtumasta.

Vierailija
86/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu se ajatuksenakin vähän hassulta, että joka kylässä ois joku päivystävä ruumiinkuljettaja! :D

että mm. pelastajissa sanottiin myös, ettei ambulanssi ota ruumiita kyytiin. Onhan päivystäjiä useassa ammatissa, niin en koe ihmeelliseksi sitä että niitä olisi myös ruumisautoissa. Enemmän outoa olisi minusta se, että jos ja kun ruumis makaa kadulla tai vedessä, niin sanottaisiin, että hei, odotetaan aamuun että korjataan ruumis pois kadulta ettei vain herätetä ruumisauton päivystäjää.

Vierailija
87/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varma juttu on, että ruumisautot hakee vainajat oli kellon aika mikä tahansa! Hautaustoimistoilla on joku lähtövalmiusaika yölläkin! Tiedän tämän, sillä työskentelen keskikokoisen kaupungin päivystyksessä ja virka-ajan ulkopuolella tehtäviimme kuuluu ottaa hautaustoimiston tuomat vainajat vastaan lääkärin kanssa. Lääkäri samalla toteaa ihmisen kuolleeksi. Siis jos ihminen kuolee muualla kuin hoitolaitoksessa niin ruumisauto tuo. Myös esim. junanalle jääneiden palaset..

Vierailija
88/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ambulanssi ei ole koskaan tuonut kuollutta ainakaan minun työvuoroissani.

Vierailija
89/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä näy missään mitään uutista ko. tapahtumasta.

Taustalla voi olla esim. vaikea synnytyksen jälkeinen masennus...

Vierailija
90/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla oikein vanha provoilija kun löysi tän ketjunkin uudestaan näin nopsasti

Vierailija
91/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla oikein vanha provoilija kun löysi tän ketjunkin uudestaan näin nopsasti

"löytäjä"

Vierailija
92/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä oli totta, niin ei siitä lehdessä kirjoiteta, jos ulkopuolisia osallisia ei ole.

Vierailija
93/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän lehdet uutisoi itsemurhista jolta tuo nyt vaikuttaa.

Vierailija
94/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
95/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin tällainen tapaus, jossa pienen lapsen äiti on tehnyt itsarin, kiinnostaisi iltapäivälehtiäkin.

Vierailija
96/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulaiseni joutui hullun poikaystäväsä sieppaamaksi ja hänet oli uhattu palotella. Ja tiiäättekö..yksikään iltapäivälehti, saatika paikallislehti ei asiasta uutisoinut. Asian hoitivat minun isäni ja poliisit keskenään.

Vierailija
97/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kyllä koskaan tavallisesta itsemurhasta lukenut lehdestä.

Vierailija
98/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kyllä koskaan tavallisesta itsemurhasta lukenut lehdestä.

selatkaa vaikka ajankuluksenne kuukauen lehet!

Vierailija
99/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin yöllä ketjua silmäilin ja eikös ap väittänyt, että perheen isä oli ensiksi juossut vauva kainalossa metsään ja sitten tullut takaisin pihaan ja ottanut auton.. Ei viittaa perheen sisällä tapahtuneeseen itsemurhaan. Minä veikkaan myös, että asialla on vain apn vilkas mielikuvitus.

Vierailija
100/124 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin yöllä ketjua silmäilin ja eikös ap väittänyt, että perheen isä oli ensiksi juossut vauva kainalossa metsään ja sitten tullut takaisin pihaan ja ottanut auton.. Ei viittaa perheen sisällä tapahtuneeseen itsemurhaan. Minä veikkaan myös, että asialla on vain apn vilkas mielikuvitus.

mitä tuollaisessa yllättävän järkyttävässä tilanteessa vois tapahtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme