Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pari kysymystä hiljattain synnyttäneille.

Vierailija
27.06.2010 |

Paljonko painonne oli laskenut n.2vk synnytyksestä, entäs n.kk kuluttua? Laskiko paino ihan normaalilla ruokailulla, harrastitko liikuntaa, imetätkö?

Miten kauan jäkivuotoa kesti?

Olen ihan epätoivoinen, lapsi 2vk, paino vain reilu 5kg vähemmän kuin synnyttämään lähtiessä. Lapsi oli kuitenkin 3,5kg, istukka reilu 500g ja kai sitä lapsivettäkin oli. Eli mitään "ylimäärästä" ei ole lähtenyt, vaikka imetän, enkä syö ylimäärästä. Paino nousi raskaudessa n. 15kg, eli 10kg, olis vielä poistettavaa. Onko se sitten rasvaa kaikki?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle jaettu järkee ollenkaan???

Mulla oli 2 vko jälkeen lähteny n. 8 kg. En kattonu mitä söin eikä tollon vielä saa urheilla. Jälkitarkastuksessa eli 6 vkoa synnytyksestä oli lähteny n. 10 kg. Sitten pääsin urheilemaan ja alko tapahtua. Nyt on 3 kk synnytyksestä ja tippunut alusta noin 20 kg.

En vieläkään yritä laihduttaa muutakuin liikkumalla, koska imetän. Kun täysimetys loppuu laihdutaan loput. Imetys ei muuten laihduta sitten yhtään!! (Mulle tuli 28 kg...)

Vierailija
2/3 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt herra jumala sentään ole epätoivoinen painostasi 2viikkoa synnytyksen jälkeen!

Odota nyt edes pari kuukautta ja arvio tilanne uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lähtee ajallaan. Ekojen parin viikon aikana mulla ainakin oli vielä nesteitä kehossa paljon. Samoin tissit painoivat varmasti extraa kun maito nousi.

Imetyksellä lähtee joillain tosi hyvin, joillain ei juuri lainkaan. Joka tapauksessa ne tulokset ei todellakaan näy ihan vielä 2vk jälkeen.

Älä kuitenkaan aloita mitään laihdutuskuuria vaan odottele rauhassa pari kuukautta. Väitän että vielä 5kg tulee tippumaan sultakin ilman että teet sen kummempaa. Loput voi olla tiukemmassa, mutta ne lähtee kyllä vaunulenkeillä ja ihan normaalilla liikunnalla.