Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi petät puolisoasi?

Vierailija
27.06.2010 |

Itse joudun katsomaan kaverimiestä, joka on itsemurhan partaalla kun epäilee vaimoansa pettämisestä. Toista kautta kuulin, että pettäminen on totta, mutta en uskalla sitä kaverilleni sanoa, kun en halua puuttua asiaan, enkä tietenkään voi olla 100 prosenttisen varma juorusta. Miksi ihmiset eivät voi ensin lopettaa edellistä suhdettansa ja sitten hypätä uuteen? Ettekö te pettäjät ymmärrä mitä te teette toisille ihmisille? :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan voisin kysyä etteikö kaverisi tiedä mitä tekee toisille kun laittaa heidät pelkäämään puolestaan. Mieheni piti minulle sitä helvettiä kunnes olin ihan mielenterveyteni rajoilla. Ja on myös varma että petän häntä. Lopetti isyyspuheet lapsistamme vasta kun uhkasin kieltää hänen isyytensä ja vaatia itse testejä... Flirttailen paljon, mutten ole koskaan pettänyt. Enkä edes flirttaillut silloin kun suhteemme toimi, aloin sen vasta kun väsyin täysin noihin isyys-vittuiluihin.

Mistä tiedät varmaksi että vaimonsa pettää?

Vierailija
2/2 |
28.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välittänyt edes enää saati kunnioittanut. Yhdentekevä riippa elämässä. Halusin olla oikean miehen kanssa.

Mieheni on pettänyt myös eksäänsä samoista syistä: kunnioituksen puute, rakkauden puute ja täydellinen välinpitämättömyys toista kohtaan.

Juu, ei ole reilua. Kumpikin tajuttiin erota. Ei muuten petetty keskenään edes.:) Ja eksät ei tiedä, eikä tarvikaan tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla